مزیت سقف کاذب فلزی

سقف کاذب فلزی با تایل تمام پانچ که مزیت این نوع، جذب صوت بالای آن بوده که در پشت تایل‌های این سقف کاذب از یک لایه نمدمانند استفاده شده که خود به عنوان عایق و محافظ برای عبور حشرات از منافذ سقف محسوب می‌شود که خود مزیت بسیار بالایی است.

سقف کاذب با تایل فلزی نیم پانچ که از جلوه خوبی برخوردار است و سوراخ‌ها بصورت منظم در وسط تایلها قرار می‌گیرد. این نوع سقف کاذب به سه صورت ساده، با تایل لبه‌دار و با سپری مخفی وجود دارد.

سقف کاذب فلزی

از مزایای این نوع سقف، داشتن پایداری بیشتر نسبت به انواع دیگر است. بطورکلی این نوع از سقف‌ها جایگزین سقف کاذب‌های سنتی قدیم مانند رابیتس‌کاری و سقف کاذب گچی می‌باشد.

سقف‌های مشبک سیستم کناف سقف‌هایی با قابلیت اجرایی سریع و آسان بوده و از ویژگی‌های زیر برخوردارند:

-سرعت اجرایی بالا

سقف کاذب
– دسترسی آسان به فضای تاسیساتی پشت سقف کاذب

– تعمیر و نگهداری آسان

– حذف رنگ‌آمیزی در صورت استفاده از صفحات روکش‌دار

در این ساختار می‌توان از انواع صفحات موجود مانند تایل‌های گچی سوراخ‌دار (اکوستیک)، ساده با پوشش و بدون پوشش و انواع تایل‌های آلومینیومی استفاده کرد. سازه سپری شکل با فاصله محور تا محور ۶۰۰ میلیمتر جزء اصلی این ساختار را تشکیل می‌دهد که بوسیله آویز قابل تنظیم به سقف اصلی متصل می‌گردد.

این پروفیل که مقطع آن به شکل F انگلیسی است و از دو قسمت پایه(بیس) و روکش(کاور) تشکیل شده است، به صورت کشویی،پانل ها رابه اندازهcm 2در برمی گیرد.می بایست قبل از نصب پانل،قسمت پایه(بیس) این پروفیلها روی زیر سازی پیچ شود سپس پانل را روی قسمتی که تعبیه شده نصب نمود و در نهایت قسمت روکش پروفیل رابه صورت ایجاد فشار و یا ضربه زدن در بین دو لبه پروفیل پایه(بیس) جای دارد.کاربرد این پروفیل در ابتدای شروع نصب ودر انتهای نصب پانل می باشد و دیگر کاربرددیگر این پروفیل در قسمت اطراف پنجره ها می باشد.

از کناف در طراحی داخلی منزل،دفاتر کار و مطب های پزشکی میتوان به عنوان یک مصالح سبک و شکل پزیری بالا استفاده کرد.

م: padnaamood.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *