نحوه بدست آوردن متراژ نقاشی ساختمان

اصولا اگر قرار باشد متراژ رنگ امیزی یک واحد را بدست بیاوریم متراژ زیر بنای ان واحد را در ۳ ضرب نموده ومتراژ  رنگ امیزی ساده انرا بدست می اوریم. مثلا اگر شما یک واحد  صد متری داشته باشید متراژ تقریبی آن ۳۰۰ متر مربع متـراژ ساده دیوارها وسقفهای ان واحد خواهد بود. ولی اگر ابزارها را رنگ دیگری غیراز رنگ زمینه رنگ امیزی نموده باشید هر متر طول به میزان نصف قیمت دیوار به آن اضافه میشود همچنین چهارچوبها عددی و یا متر طول محاسبه میشود.

نقاشی-ساختمان

نحوه بدست آوردن متـراژ نقاشی ساختمان
اما همانطور که گفته شد این یک متـراژ تقریبی می باشد واز واحدی به واحد دیگری که به همان نسبت متراژ داشته با شند متفاوت خواهد بود. چون یک واحد ممکن است کمد دیواری نداشته و یک خوابه باشد . ولی در مقابل واحد دیگر دو خوابه بوده و درهر خواب ان یک کمد دیواری وجود داشته باشد. پس ملاحظه می کنید که این یک راه حل تقریبی بوده وهمه جا نمی توان برای بدست اوردن متراژ دقیق از ان استفاده نمود.

نحوه بدست آوردن متـراژ نقاشی ساختمان
درب  دیوار و سقفها متر مربع محاسبه میشوند. نرده ها با توجه به ساده بودن ودستگیر بودن متر مربع ویا متر طول محاسبه می شوند. در های آهنی  پارکینگ و درحیاط عددی محاسبه می شوند. ابزارهای سقف و دیوارمتر طول محسابه می شوند. چهارچوبها بعدد ویا متر طول محاسبه می شوند./ بازسازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *