طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی دکوراسیون رستوران تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد به همین دلیل نحوه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مکان هایی که قطعا نوع طراحی و دکوراسیونی که در ان به کار می رود می تواند به به شدت بر میزان جذب مشتری تاثیر گذار باشد قطعا محیط رستوران است. همه ما معمولا یک رستوران با کیفیت و با کلاس را از روی نمای بیرونی و نوع دکوراسیونی که درون ان انجام شده است شناسایی می کنیم و بی انکه حتی یک بار غذای آنرا تست کرده باشیم به صرف اینکه از طراحی با کلاس و شیکی درون ان استفاده شده است و در واقع طراحی داخلی رستوران به صورت مدرن می باشد فکر می کمنیم این می تواند بهترین گزینه برای خرید غذا باشد.طراحی دکوراسیون داخلی برای رستوران باید به نوعی اجرا شود که جذب مشتری کند. دکوراسیون داخلی رستوران باید محیط آرام بخش و در عین حال پر از انرژی مثبت باشد.طراحی دکوراسیون رستوران های بسیاری را تا کنون دیده اید. کدام یک را بیشتر پسندیده اید؟

دکوراسیون داخلی رستوران

هر کدام پاسخی دارید اما مطمئن هستم در میان پاسخ های شما حتما نکته حس خوب آرامش و شادی مطرح شده است. رستورانی که بازی با رنگها و القای حس خوب شادی را در خود داشته باشد به طبع به یادماندنی تر خواهد بود.

همانطور که شما هم می دانید علاوه بر کیفیت غذا، یکی دیگر از جاذبه های رستوران ها، دکوراسیون آنها است. طراحی داخلی رستوران ها بر جذب مشتریان تاثیر زیادی دارد. حتما شما هم دوست دارید در فضایی زیبا غذای خود را میل کنید. طراحان یک رستوران در مادرید با خلاقیت، سلیقه، ظرافت و نوآوری خود فضایی برای مشتریان فراهم کرده اند تا شام خود را در مکانی دنج صرف کنند.

طراحی داخلی باید همچون عاملی نیرومند تصمیم به بازگشت مجدد به رستوران را در مشتریان  تقویت کند.چنانچه طراحی ظاهر ساختمان و تجهیزات  مناسب نباشد مردم همیشه  و با شک و تردید غذا انتخاب می کنند که آیا غذا سالم است یا خیر چنین می پندارند که مثل رستورانهای کنار جاده ها محیط غیر بهداشتی دارند وانتظار سرو غذا با ظروف لب پریده وغیر بهداشتی و قاشق چنگال چرب را رستورانی با ساختاری غیرازاین غیر عادی جلوه می نماید. طراحی مناسب خارجی غالباً مانع از بروز چنین پیش داوری ها می شود.امروزه بسیاری از رستورا ن ها تابلو و محلهای ورودی خود را ارتقا بخشیده اند تا بتوانند با جلب نظر مشتریان آنان را به ورود به رستوران تشویق کنند.

بستگی به نوع منوی غذایی شما و اینکه مکان رستوران شما در کدام از منطقه شهر واقع شده است و اصولا از چه قشری از جامعه به رستوران شما مراجعه می کنند می توانیم طرح های مختلفی را ارائه بدهیم.قطعا اگر منوی  غذای شما سنتی است باید رد نحوه چیدمان و دکوراسیون و طراحی داخلی رستوران به این موضوع دقت شود و همگونی با سنتی بودن  و ایرانی بودن داشته باشد. بر عکس اگر در رستوران شما منوی غذاهای اروپایی در حال سرو کردن است باید دارای دکوراسیونی مجلل و مدرن و شیک باشد تا همخوانی لازم را منوی غذایی داشته باشد.

م: mentodecor.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *