طراحی جدید کابینت آشپزخانه

در اینجا  طراحی جدید کابینت های شیک و ساده را می بینیم که طراح آن میشل کورنو نام دارد که البته نباید به ایشان به چشم یک کابینت ساز معمولی نگاه کنیم چون ایده و نوآوری که در ساخت این کابینت آشپزخانه پیاده سازی کرده است یک ایده بکر و جالب است.

این کابینت های سیاه رنگ و نقره ای که روی دیوار سوار شده اند در نگاه اول چیز عجیبی به نظر نمی آیند و چیزی شبیه به کابینت های معمولی که در خیلی از آشپزخانه می بینیم در ذهنمان تداعی می شود. واقعیت این است که این کابینت ها از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با هم نسلان خود ندارند ولی شکل نصب و پیاده سازی آنهاست که شرایط را تغییر داده است.

کابینت های متحرک
پشت کابین ها فریم و ورقه چوبی خاکستری رنگی قرار دارد که با شیارهای عمودی که روی آن تعبیه شده نقش ریل را دارد و پایه های مخصوصی که پشت کابین ها نصب شده است در این ریل ها فیت شده اند. همین کار باعث شده تا کابینت ها به راحتی و با اندکی فشار در محور عمور پایین و بالا بروند و قابلیت جابجایی داشته باشند.

طراحی جدید کابینت
کابینت را بالا و پایین ببرید
از آنجایی که حداقل نیمی از زیبایی آشپزخانه در سیطره کابینت آشپزخانه است اینکه بتوانید هر وقت خواستید چیدمان کابینت ها را بالا و پایین کنید و تغییر دهید می تواند ایجاد تنوع کند. از طرف دیگر زمانی که به وسایل کابینت های بالایی نیاز داشته باشید دیگر لازم نیست دنبال چهار پایه بگردید خیلی راحت طبقه مورد نظر را پایین می کشید وسیله مورد نظرتان را برمی دارید و دوباره کابین را به جای خودش بر می گردانید.

مادرانی هم که از بازیگوشی فرزندان خود می ترسند و استرس دارند که فرزند کوچکشان به کابینت ها دسترسی پیدا کنند و برای خود ایجاد خطر کنند می توانند قبل از بیرون رفتن از آشپزخانه کابینت ها را به بالاترین نقطه ببرند تا نقشه های کودک دلبندشان را نقش بر آب کنند. با این وضعیت باید در آینده منتظر کابینت هایی باشیم که در محور افق هم حرکت می کنند، هیچ چیز غیر ممکن نیست.

م: نوبرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *