ترکیب رنگ های زرد و قرمز در خانه

جای هیچ شگفتی ندارد که ترکیب رنگ های مشکی و قرمز در دو چندان کردن جذابیت دکوراسیون منزل تان نقش بسزایی خواهد داشت.اگر توجه کرده باشید، زمانی که داخل اتاقی چیزی به رنگ قرمز باشد، آن اتاق جلوه خاصی پیدا خواهد کرد. اگر کاناپه مشکی رنگی در منزل دارید، به سادگی می توانید با قرار دادن کوسن های قرمز جلوه خاصی به اتاق خود بدهید.

ترکیب

رنگ قرمز جزو رنگ های چشم نواز محسوب می شود. همان گونه که در عکس بالا مشاهده می کنید دیواری که با رنگ قرمز متمایز شده توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

به کارگیری هوشمندانه از رنگ قرمز بر روی زمینه سیاه و سفید  به هرچه جذاب تر شدن دکوراسیون منزل کمک می کند اما این در حالی است که میزان استفاده از این ترکیب رنگ ها می بایست حساب شده بوده و بیش از اندازه نباشد چرا که در این صورت نه تنها دیگر جذاب نخواهد بود، بلکه زننده هم به نظر می رسد.

زیرپایی قرمز در یک نگاه بسیار چشم نواز است. کنار هم قرار دادن فرش های امروزی و حتی فرش های سنتی ایرانی با پشتی های مشکی یک ترکیب عالی می باشد. همانطور که در تصویر فوق می بینیم صندلی هایی که به رنگ قرمز هستند توانسته اند ترکیب مشکی و قرمزی که در اتاق نشیمن قرار دارد را جذاب تر کنند. ترکیب صندلی، کفش قرمز، میز و لباس سیاه و سفید بسیار شگفت انگیز و چشم نواز است.

شاید فکر کنید که مشکی و قرمز برای اتاق خواب بسیار رمانتیک می باشد، اما این در صورتی است که هر کدام از این رنگ ها در جای مناسب و به اندازه مناسب استفاده شده باشد.

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می شود تلفیق چوب و رنگ قرمز با یکدیگر توانسته حس درخور توجهی ایجاد کند.

میز مشکی با رگه های خاکی ترکیب زیبایی برای یک دست شدن با پارکت می باشد. برای نمای بیرونی، ترکیب رنگ های مشکی و قرمز بهترین انتخاب بوده و رنگ قرمز در ورودی بی تردید به مهمان حس خوشامدگویی را منتقل می کند. اگر خواستید تا حدودی از بی روحی رنگ مشکی بکاهید، به راحتی می توانید با گل آرایی و … رنگ مشکی را ملایم تر به نظر برسانید.

رنگ قرمز و مشکی در تقابل با سازه های چوبی که حسی روستایی به بیننده منتقل می کنند فوق العاده به نظر می رسند.

اتاق های کوچک نیز می توانند شامل رنگ های مشکی و قرمز باشند. یک فرش سنتی ایرانی با رنگ های تند، پرده مشکی پشت تخت و دیوار های سفید که در تصویر فوق مشاهده می شوند توانسته اند ترکیب خوبی ایجاد کنند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

استفاده از رنگ های مشکی و قرمز با مبلمان مدرن تضادی دوست داشتنی را ایجاد می کند. ترکیب هنرهای مدرن (مثل تابلویی که در تصویر فوق مشاهده می شود) می تواند در کنار رنگ قرمز یکدست، جلوه زیبایی پیدا کند.

برای این ترکیب رنگ ها سعی کنید از مبلمان مشکی با گل های سرخ استفاده کنید، این می تواند محیطی مناسب برای یک شام یا مهمانی باشد که خاطره ای فراموش نشدنی را در ذهن همه میهمانان به یادگار باقی گذارد.

م: نت شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *