تیم بازسازی شرکت پایتخت

بازسازی ساختمان ، بازسازی آپارتمان و بازسازی خانه به همراه دکوراسیون داخلی منزل تنها روش حفظ و مرمت ساختمان های قدیمی برای تطابق آنها با سبک زندگی جدید می‌باشد. اساسا ساختمان های قدیمی در شهرها، سرمایه های ارزشمند مالی و خاطره ای هستند. ولی مسائل و مشکلات و عدم سازگاری با زندگی های جدید و همچنین فرسودگی تاسیسات آنها، باعث شده است زندگی کردن در آنها را سخت شود. بازسازی خانه شما، مسائل و مشکلات تاسیسات خانه و سایر مشکلات موجود در کالبد آنها را، با هزینه ای به مراتب کمتر از نوسازی از بین می‌برد همچنین بازسازی ساختمان، محل سکونت شما را با سلیقه تان منطبق می‌نماید و نیاز های جدید فضایی شما را نیز تامین می‌نماید.

بازسازی ساختمان

فرآیند کار بازسازی خانه و بازسازی ساختمان دکوراسیون داخلی ، در گروه مهندسان مشاور پایتخت به این صورت می‌باشد که بعد از برآورد مالی اولیه و طراحی اولیه به کمک نمونه های سه بعدی، خروجی نهایی خانه بازسازی شده را به شما نشان می‌دهیم. سپس به کمک تیم های مجرب اجرایی کار بازسازی ساختمان شما در حداقل زمان و حداکثر بهره‌وری، با بودجه مورد نظر شما، انجام می‌پذیرد.

تیم ها و گروه های مجرب و با تجربه کاری که کار بازسازی خانه شما را انجام می‌دهند، شامل گروه های زیر می‌باشند: بازسازی تاسیسات مکانیکی (لوله کشی ها) ،تهیه و نصب شیرآلات سرویس های بهداشتی و کابینت روشویی، بازسازی کانال های کولر و کانال های تاسیساتی، بازسازی تاسیسات برقی، گچکاری، گچبری، بنایی، دیوارکشی، تخریب آرک ها و شومینه های قدیمی، تعویض پنجره ها به یو پی وی سی، طراحی و اجرای کابینت، کارهای دکوراتیو چوب و ام دی اف ، تهیه و نصب فر توکار، هود توکار و گاز توکار برای آشپزخانه، سقف ها و دیوار های کاذب کناف، نورپردازی، ایجاد نور های مخفی و نورهای متمرکز، نصب در ضدسرقت و در داخلی، اجرای کفسازی سرامیک، اجرای کفپوش لمینیت ، قرنیز دیوار، اجرای سنگ آنتیک ، کاغذ دیواری و نقاشی دیوارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *