رنگ ها در طراحی نما

طراحی نما شاید مهمترین قسمت یک ساختمان باشد. زیرا اولین چیزی که دیگران می بینند ظاهر ساختمان شما می باشد. حال باید این طراحی آنچنان باشد که هم خودش را نشان دهد و هم داخل ساختمان را به رخ بکشد از این رو مهم است این بخش به طور تخصصی و با وسواس بیشتری طراحی و ساخته شود.

رنگ ها در طراحی نقشی مهم و کلیدی ایفا می کنند. این رنگ ها هستند که در کنار نورپردازی درست می تواند آنچیزی که شما می خواهید به مخاطب منتقل نماید. طراحی نما باید تاثیری از داخل ساختمان را نیز داشته باشد تا مخاطب با دیدن نما به آن چیزی که در داخل ساختمان طراحی شده است نیز برسد. از این رو برای طراحی نما باید دقت و وسواس بیشتری داشت.

 رنگ ها طراحی نما

طراحی نما باید متناسب با زمان و وضعیت فرهنگی و شهری باشد و به طور کلی با بقیه هماهنگی داشته باشد. به خاطر همین طراحی نما به صورت پویا در دوره ها تغییر می کند. سبک های مختلف در طراحی نما ساختمان توانسته تا دست طراح برای آنچیزی که می خواهد طراحی کند باز بگذارد. از این رو نیاز است تا با دقت سبک مورد نظر بررسی و سپس طراحی انجام شود. برای اینکار بهتر است از یک شرکت  برای طراحی نمای ساختمان مشاوره بگیرید.

مرحله بعد از طراحی ، انتخاب متریال است. متریال ها مکمل طراحی نما هستند و اشتباه در انتخاب و استفاده از آنها می تواند یک طراحی نما خوب را خیلی پیش پا افتاده و یا حتی ناهماهنگ نشان دهد. متریال ها را با دقت انتخاب کنید زیرا بعدها ممکن است شما را دچار مشکل سازد. متریال با کیفیت همراه با اجرای درست می تواند آن چیزی که در طراحی به آن رسیده اید را کامل نماید. اجرای نما هم بسیار حائز اهمیت است. این مرحله نیز در صورت عدم اجرای صحیح نما را از آن چیزی انتظار داشتید دور می کند.

منبع: وبلاگ خدمات ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *