انواع کاغذ دیواری و طرح های آن

کاغذ دیواری چیست؟
کاغذ دیواری نوعی ماده اولیه جهت پوشاندن و تزئین کردن دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و سایر ساختمان ها است و یکی از وجوه مهم دکوراسیون داخلی محسوب می شود. تکنیک های چاپ کاغـذ دیواری شامل چاپ مسطح (Surface)، کلیشه‏ای (Gravure)، سیلک اسکرین (Silk Screen) و چاپ دورانی (Rotary) است. کاغـذ دیواری معمولا به صورت رول فروخته می شود و جهت چسباندن آن به دیوار از چسب مخصوص استفاده می شود.

طرح های کاغذ دیواری
طرح های مورد استفاده در کاغذ دیــواری ها به ۲ صورت می باشند:

۱- طرح هایی که مانند یک نقاشی دارای تصویر مشخصی هستند.

۲- طرح هایی که از بافت های گرافیکی (نقش های کوچکی که تکرار می شوند) به وجود می آیند.

بر اساس علم ریاضی در چنین طرح هایی از کاغـذ دیواری، نقش های گرافیکی فقط به ۱۷ روش می توانند در کنار هم تکرار شده و تشکیل تصویر بزرگتری را دهند و طرح های استفاده شده در تولیدات همه سازندگان کاغذ دیـواری در دنیا نیز بر اساس همین ۱۷ روش می باشد.

جالب اینجاست که این مبحث در علم ریاضی به نام “گروه کاغذ دیـواری” شناخته می شود.

انتخاب کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی
انواع کاغذ دیـواری خارجی و ایرانی در طرح ها و رنگ های گوناگون نظیر کاغذ دیـواری پوستری – کاغـذ دیواری ایتالین- کاغـذ دیواری کلاسیک –کاغذ دیـواری کومو- کاغذ دیواری ونوس – کاغذ دیـواری پلاتیوم- کاغذ دیواری سیلور همچنین کاغذ دیـواری پوستری و دیگر کاغـذ دیواری ها با ارائه انواع کاتالوگ آماده خدمت به شما مشتریان می باشد.

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری های ایرانی و خارجی
در مدل های ویکتوریا – آیدی – رویال – ویولت – فلورانس – زمرد – دکور – دیزنی و …در طرح ها و رنگ های مختلف

کاغذ دیواری پوستری با انواع کاتالوگ انواع دیگر کاغذ دیواری:
ایتالین- کلاسیک- کومو- ونوس- پلاتیوم -اسپریت- کروم- الگانت- سیلور- کورال- کومو- تینا- وی آی پی- لورنت- لوسی- امادوس- داوینچی- ون گوک- سیلور- کاپریس- اسکای- آنتیکو- پالاتیوم – مگاپلیس-جریدیوم- پایسون- فشن

انواع کاغذ دیواری
۱- پوستری
۲- پوستری دیواری
۳- دوختی و نگینی
۴- مخملی

 ارائه دهنده کاغذ دیواری با ویژگی های ظاهری:

۱-طرح ها و رنگ های متنوع و مطابق با هر سلیقه

۲- طرح های مدرن و نئومدرن مخصوص اتاق خواب ، دفتر کار ، سالن ها ، هتل ها و مکان های تجاری

۳- رنگ آمیزی شیک و متنوع

۴-طرح های نگین دار ، برجسته ، براق و متالیک

۵-دارای خاصیت بزرگنمایی سالن

۶-متراژ هر رول:۱۶/۵ مترمربع (۱۰۶ سانتی متر * متر۵/ ۱۵)

خدمات کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری

این مهم است که در مورد رایج‌ترین انواع کاغذ دیـواری های موجود، در هنگام خرید اطلاعاتی داشته باشید. اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام‌ترین انواع کاغـذ دیواری ها محسوب می‌شوند. این نوع از کاغذ دیـواری ها هم‌چنین قابل شست‌وشو و ضد آب هستند. همین نوع از کاغـذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع اول در قسمت پشت کاغذ دیواری دارای لایه‌ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه‌ای از وینیل در قسمت روی کاغذ دیـواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست‌وشو و ضد آب است و راحت‌تر از روی دیوار کنده می‌شود. بنابراین نوع دوم کاغذ دیواری های دارای پوشش وینیل، می‌توانند مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب باشند./ بازسازی ساختمان

اساسا کاغذ دیـواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام‌ترین انواع کاغذ دیـواری ها محسوب می‌شوند. این نوع از کاغـذ دیواری ها هم‌چنین قابل شست‌وشو و ضد آب هستند. همین نوع از کاغذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع اول در قسمت پشت کاغـذ دیواری دارای لایه‌ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه‌ای از وینیل در قسمت روی کـاغذ دیواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست‌وشو و ضد آب است و راحت‌تر از روی دیوار کنده می‌شود. بنابراین نوع دوم کاغـذ دیواری های دارای پوشش وینیل، می‌توانند مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب باشند.

کاغذ دیواری نوعی ماده اولیه جهت پوشاندن و تزئین کردن دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و سایر ساختمان ها است و یکی از وجوه مهم دکوراسیون داخلی محسوب می شود. تکنیک های چاپ کاغذ دیواری شامل چاپ مسطح (Surface)، کلیشه‏ای (Gravure)، سیلک اسکرین (Silk Screen) و چاپ دورانی (Rotary) است. کاغذ دیـواری معمولا به صورت رول فروخته می شود و جهت چسباندن آن به دیوار از چسب مخصوص استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *