دکوراسیون داخلی و اجرای صحیح آن

دکوراسیون داخلی ساختمان روح و هویت فضا را به بهترین نحو تغییر میدهد به طوری که با توجه به کاربری فضا ، سهولت و آرامش را برای استفاده کننده تامین میکند همچنین تبدیل فضایی سرد و بی روح به محیطی پرنشاط و شیک تنها با دکوراسیون داخلی امکان پذیر است.از این امر در طراحی کلی محیط های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی میتوان بهره گرفت که از جمله آنها در میتوان به :

هتل ها و مهمانسراها
رستورانها و سراهای سنتی
مهدکودک ها و مدارس همچنین سایر فضاهای آموزشی
دفاترکاری و تجاری
مغازه ها ، بوتیک ها ، هایپر مارکت ها (تمامی حرفه ها)
تالارهای همایش، مراکز کنفرانس و تالارهای پذیرایی
مراکز رفاهی و تفریحی
تمامی ساختمان های مسکونی
و ده ها مورد دیگر…
در اجرای دکوراسیون چندین عنصر کلیدی مورد تاکید قرار میگیرد از جمله :
نورپردازی ها
اجرای حجم سازی
استفاده از متریال های هماهنگ با محیط
رنگ ها
هماهنگی اشیا با یکدیگر

دکوراسیون داخلی
در کنار اصول مهندسی و زیباشناسی دراجرای دکوراسیون داخلی اصول روانشناسی و رنگ شناسی نیز حاکم است تا حداکثر آرامش روانی از محیط دریافت شود و روح زیباپسند و زیباشناس آدمی ارضا گردد.

در اجرای پروژه تمامی سعی ما براین است که نظر و سلیقه کارفرما مورد احترام قرارگیرد و در تمامی مراحل از طرح نقشه اولیه تا اجرای المان های دکوراسـیون داخلی مورد استفاده قرارمی گیرد.

همچنین دکوراسیون داخلی با توجه به بودجه کارفرما طرح ریزی و اجرا میگردد تا نهایت رضایت کسب گردد.از این رو سعی می شود تمامی مواد با حداکثر کیفیت و هماهنگ با سقف بودجه انتخاب شود.

این نکات هنگام عقدقرارداد کتبا نوشته می شود و در تمامی مراحل اجرای دکوراسیون داخلی سرلوحه کار مهندسین و کارگران گروه طراحی  قرار میگیرد.

دکوراسیون – دکوراسـیون داخلی – طراحی داخلی – خدمات طراحی – دیزاین داخلی – چیدمان ساختمان – دکوراسیون داخلی ساختمان – تزئینات ساختمان – گروه ساختمانی پایتخت – تیم ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *