رنگ زدایی در مبلمان

در دکوراسیون منزل در خصوص مبلمان هایی که ناتمام هستند یا مبلمان هایی که رنگ و جلای قبلی آن به تازگی برداشته شده و از بین رفته است، چند گزینه مربوط به رنگ پیش روی خود دارید که می توانید آن ها را به کار ببرید:

در  مبل ها می‌توانید به رنگ طبیعی آنها کاری نداشته باشید و اجازه بدهید رنگ طبیعی شان باقی بماند و روی آن رنگ جدیدی بزنید، یا با جلای دوباره، ظاهر آن را تغییر دهید.

دکوراسیون سفید

برای رنگ کردن و تیره نمودن مبلمان هایی که از چوب ساخته شده اند ، از رنگ استفاده کنید. الیاف چوب ، رنگ را به درون خود جذب کرده و رنگ به الیاف چوب نفوذ می‌کند. رنگ به درون قسمت های سخت و نرم دانه‌ها با سختی و مشقت جذب می شود و طرح دانه‌ها مشخص‌ و مشهودتر می‌شود؛ اما رنگریزه، علاوه بر اینکه در چوب نفوذ می‌کند ، سطح آن را نیز می‌پوشاند و دانه را ترکیب و نامشخص می‌کند.

رنگ‌زدا، چوب را درخشان و براق می‌کند و لک‌ها را از بین می‌برد. برای رنگ‌زدایی با مایع رنگ‌زدایی لباسشویی، محلول رنگ‌زدا و آب را به آن بریزید یا از یک رنگ‌زدای خیلی قوی استفاده کنید. هر مقدار از رنگ‌زدا را که در دانه‌ها مانده باشد به وسیله شستن با مخلوط آمونیاک یا سرکه سفید و آب (به نسبت آب دو برابر آمونیاک) خنثی کنید. در محیطی کار کنید که تهویه خوب و مناسبی دارد. برای این که چوب، درخشان تر شود، از رنگ‌زدای دو بخشی تجاری چوب استفاده کنید. با یک برس، ماده شیمیایی بزنید. مدتی تامل کنید و بعد، ماده دیگر را با برس دیگر بزنید.

م: آرین پاراکس

انواع رنگ بلکا انواع رنگ مولتی کالر بلکا رنگ آمیزی بلکا رنگ آمیزی روغنی رنگ آمیزی مولتی کالر رنگ بلکا رنگ روغنی رنگ روغنی بدون بو رنگ روغنی براق رنگ روغنی دیوار رنگ روغنی ساختمان رنگ روغنی مات رنگ روغنی یا مولتی کالر رنگ روغنی یا پلاستیک رنگ ساختمانی بلکا رنگ مولتی کالر قیمت بلکا قیمت رنگ بلکا قیمت رنگ روغنی قیمت رنگ مولتی کالر قیمت مولتی کالر قیمت نقاشی روغنی قیمت نقاشی ساختمان

3 دیدگاه برای “رنگ زدایی در مبلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *