آنچه باید در مورد رنگهای پلاستیکی بدانید

حتما تا حالا خودتون برای یکبار هم شده با این نوع رنگ سر و کار داشته اید. رنگهایی که در قدیم بصورت لعابی بودند و با زحمت فراوانی اماده رنگ آمیزی می شدند. اما امروزه با پیشرفته شدن صنعت رنـگ دیگر این رنگها بصورت اماده و با کمترین زحمتی اماده رنگ آمیزی هستند. نقاشی رنگ پلاستیک از سنتی ترین رنگ آمیزی های ساختمان است که در ابتدا بصورت رنگهای لعابی بودند و امروزه پیشرفت قابل ملاحظه ای از لحاظ کیفیت و بوی مطبوع داشته اند

رنگهای پلاستیکی غیرقابل شستشو هستند. نسبت به سایر رنگها از قیمت کمتری برخوردار هستند. در نقاشی ساختمان بهترین رنـگ برای سقف ساختمانها و خانه ها هستند. مات بودن ذاتی این رنـگ و سفیدی خاصی که دارند آنها را از سایر رنگها متمایز کرده است.

نقاشی پلاستیکی

معمولا اگر بصورت خام مصرف شوند به سفیدی گچ می رسند برای پرهیز از این امر معمولا برای سقفهای سفید از مقداری پودر لاجورد (بسته به سلیقه و ذوق نقاش می تواند از رنگهای دیگر هم در تناژ بسایر ضعیف استفاده کرد.) استفاده می کنند.خشک شدن سریع و مات بودن از مزیتهای این رنـگ به حساب می آیند.

کارخانه های رنگسازی زیادی به تولیدات رنـگ های پلاستیکی از قدیم اهمیت می دادند. از مهمترین مارک های رنگهای پلاستیکی برای رنگ امیزی ساختمان برند ” پارس بهاران ” می باشد که اکثرا نقاشان حرفه ای از این رنـگ برای رنـگ سقف استفاده می کنند. کیفیت خوب و پوشش مناسب و زیبایی نهایی رنـگ امیزی سقف از خصوصیات این برند می باشد./ پتینه

البته کارخانه های دیگر مثل هادی رنگ و سحر که برای عموم شهرت زیادی دارند نیز رنگهای پلاستیکی تولید می کنند که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. مات بودن و سرعت اجرای بالا و سهولت در اجرا از مزایای مهم رنگهای پلاستک در نقاشی ساختمان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *