آموزش درست کردن رنگ استخوانی

نحوه ساخت رنگ استخوانی یا کرم روشن :

رنگسازی و ترکیب رنگها به تجربه بالایی نیاز دارد که تا حد امکان توضیخات لازم را برای ساخت و ترکیب رنگها را برای شما دوستان عزیز در سایت قرار خواهیم داد. رنگ استخوانی ترکیبی از رنگ مشکی و گل ماش است که با توجه به مقدار رنگ سفیدی که در اختیار داریم و میخواهیم آن را به رنگ استخوانی تقعییر بدهیم به اندازه ای که اشاره میکنم اضافه میکنید تا رنگ مورد نظر استخوانی ساخته بشود./ پتینه کاری

رنگ استخوانی

برای تبدیل کردن هر ۴ کیلو رنگ سفید خام به رنگ استخوانی باید تقریبا یک یا دو قطره مادر رنگ مشکی و تقریبا چهار ،پنج قطره مادر رنگ گل ماش به آن اضافه کرد.
کمی رنگ زرد هم میتواند رنگ استخوانی را دل باز تر کند.در استفاده رنگ مشکی زیاده روی نکنید چرا که ممکن است رنگ شما به طوسی تبدیل شود، و اگر در استفاده از رنگ گل ماش زیاده روی کنید رنگ شما به رنگ کرم تبدیل خواهد شد. حتما بعد از ساختن رنگ یک نمونه کوچک از رنگ را روی قسمتی از دیوار اجرا کنید تا مطمئن شوید که رنگی که ساختید رنگ دلخواهتان است.

*** نکته: در ضمن توجه داشته باشید رنگ روغنی بعد از ۲۴ ساعت از اجرا که کاملا خشک شد یک یا دو پرده تیره تر و رنگ پلاستیک بعد از خشک شدن یک یا دو پرده روشنتر میشود.

برای مشاهده روش ساخت رنگهای مختلف دیگر میتوانید از سایت مرجع خدمات ساختمانی پایتخت دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *