هزینه دکوراسیون محل کار

آیا باید انرژی و هزینه برای دکوراسیون محل کار خود صرف کنید؟؟؟

قبل از اینکه بخواهیم اقدامی در این رابطه انجام دهیم نیاز داریم تا مواردی را مشخص کنیم :

۱- در طول یک روز چه کارهایی انجام میشود ؟

۲- آیا فعالیت های خاصی انجام میشود ؟

۳- برای انجام هر فعالیت چه قدر زمان مصرف میشود ؟

۴- آیا انجام بخشی از این فعالیت ها احتیاج به فضای آرام یا محیط خاصی دارد ؟

۵- در کدام بخش میتوان کمی استراحت کرد تا آرامش خود را به دست آورد ؟

۶- آیا اگر این کارها را در یک محیط مجزا از بقیه همکاران انجام شود بر سرعت و کیفیت آن افزوده میشود ؟

۷- برای انجام این فعالیت ها احتیاج به شخص و یا مورد خاصی داریم ؟

اگر در اداره و محل کار چندین بخش وجود دارد این نیاز وجود دارد که یک لیست از عملکرد تمامی بخش ها و فعالیت ها داشته باشیم تا بتوانیم به تمام مواردی که به آنها احتیاج داریم از طریق طراحی دکوراسیون داخلی دست یابیم ./ هزینه دکوراسیون

ایجاد کردن محیطی برای حمایت هر چه بیشتر از یک فعالیت که تمام یا بخش مهمی از کار و اقتصاد را به دوش میکشد باید برجسته ترین نقش را در طراحی داخلی که انجام میشود داشته باشد . در کل واژه ی طراحی دفتر کار مدرن در فرهنگ ما یک لغت جدید است که برای بهتر شدن هر چه بیشتر کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته است . و در دنیای امروز هر کس به طور واضح این موضوع را درک میکند که چرا فاکتور بروزرسانی دکوراسیون محل کار و روش های گوناگونی که برای بهتر شدن مجموعه استفاده میشود از اهمیت بالایی برخوردار است تا طراحی داخلی ، رنگ بندی ، نور پردازی و بسیاری موارد دیگر در کنار هم بستری برای یک کار تیمی فوق العاده ایجاد کند .

با توجه به اینکه هر شخصی که در زمان حال و دنیای واقعی زندگی میکند برای تصمیم گیری باید به حقایقی واقعی متکی باشد واقعیت طراحی معماری در مراحل ابتدایی شامل تحقیق کردن و به دست آوردن یک سری نمودارها و نقشه ها است . خوشبختانه شرکت معماری هیرادانا با شناخت و بینش فیزیکی کامل و مطالعه دقیق پیرامون قلمرو دکوراسیون فضاهای اداری دیدگاهی در رابطه با جزئیاتی دقیق نکات ظریفی را به تصویر میکشد .

م: هیرادانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *