آشنایی با رنگ پلاستیک قابل شستشو

هدف از این مقاله اطلاع رسانی به مشتریان گرامی و هشدار دادن به آنها در مورد یک اصطلاح پرکاربرد در نقاشی ساختمان یعنی رنگ پلاستیک قابل شستشو می باشد. به طور کلی رنگ های پلاستیک در نقاشی ساختمان به دو دسته تقسیم می شوند. رنگ های تمام پلاستیک و رنگ های نیم پلاستیک.

رنگ های تمام پلاستیک از کیفیت بهتری برخوردار هستند. ولی این که شما فکر کنید رنگ های پلاستیک قابل شستشو هستند امری کاملا اشتباه است، رنگ های پلاستیک به طور کلی قابل شستشو نیستند. اگر کسی به شما پیشنهاد اجرای رنگ پلاستیک قابل شستشو داد بدانید که منظور او احتمالا همان رنگ های تمام پلاستیک بوده که کیفیت بهتری نسبت به رنگ های نیم پلاستیک دارند.

این به این معنا نیست که رنگ های پلاستیک قابل شستشو باشند. علت پیشنهاد همکاران ما برای استفاده از رنگ پلاستیک این است که قابلیت اجرای سریع دارد و زود تر خشک می شود. همچنین نسبت به رنگ روغنی بوی کمتری دارد و این قضیه برای اکثر افراد مهم است. استفاده از رنگ پلاستیک قابل شستشو در ادارات و سازمان ها مناسب است چرا که مدت زمان اجرای پروژه کاهش میابد و سرعت عمل بیشتری در کار حاصل می شود.
کاربرد رنگ پلاستیک قابل شستشو

فراموش نکنید رنگ های پلاستیک بهترین گزینه برای استفاده سقف های خانه و ساختمان هستند. پس سعی کنید از این نوع رنگ ها برای دیوارهای ساختمان استفاده نکنید چون بعد از نقاشی دیوارهای خانه با رنگ پلاستیک متوجه می شوید که رنگ دیوار با کوچکترین جای دستی کثیف شده و رد دستمال باقی می ماند و تمیز نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *