نقاشی ساختمان یا دیوارپوش

با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده محترم  از اینکه نقاشی ساختمان پایتخت را انتخاب کرده اید متشکریم. اگر بین نقاشی یا دیوارپوش مردد هستید این مطلب را از دست ندهید. نقاشی ساختمان در ایران ارزش وجایگاه بالایی دارددر کشور های زیادی از دنیا نقاشی_ساختمان سریع و بی اهمیت انجام میشود اما در ایران که فرهنگ دیرینه دارد نقاشی وتزئینات اینگونه نیست در گذشته که رنگ نبود در ایران از لعاب ویا گلهای رنگی برای رنگ آمیزی استفاده میشد.

نقاشی ساختمان یا دیوارپوش

اما دیوار پوش: شاید چیز مقاومی به نظر برسد اما زیبایی رنگ را نخواهد داشت در حدود ۲۰ سال پیش کاغذ دیواری از طرف مردم بسیار استقبال شد اما طولی نکشید که دوباره در خواست نقاشی ساختمان میکردند چرا که خسته کننده بود واز چشم افتاده بود .کاربرد دیوار پوش هم بیشتر در ادارات.بیمارستان ها.مدارس. ودانشگاه ها میتواند باشدنه در منازل نقاشی_ساختمان پایتخت با ۲۵ سال تجربه وسابقه کار این اطمینان را به شما میدهد که دیوار پوش هیچ جایی در خانه نمیتواند داشته باشد.

 

به طور کلی در حال حاظر آنچه خیلی اهمیت دارد این است که به صورت ترکیبی از متریال موجود استفاده نمود . در خانه های امروزی سعی شده استتا ضمن استفاده از کاغذ دیواری ، در بخشی از خانه نسبت به نقاشی خانه اقدام نموده و در بعضی قسمت ها از سنگ آنتیک استفاده نمایند. این موارد اگر به صورت ترکبی و متناسب با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد می تواند خانه شما را بیش از آنچه انتظار داشتید جذاب و نو نماید. در مورد خود رنگ ها نیز موارد بسیاری است از اینکه از کدام نوع رنگ روغنی یا پلاستیکی یا حتی بلکا و مولتی کالر استفاده نمود. همه این موارد مقالات به صورت منفک در سایت موجود است می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا نمایید. امیدواریم با مقالات سایت به آنچیزی که می خواهید برسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *