بازسازی دفتر کار

آیا جزء کسانی هستید که وقتی زیادی از خود را در شبانه روز در دفتر کارتان می گذرانید؟ آنگاه مکانی که فعالیت می کنید بازسازی آن اهمیت پیدا می کند.در بازسازی دفترکار تقیسم بندی فضا نورپردازی ودکوراسیون شیک وزیبا وکارایی همه مهم هستند.اگر دفترکار به درستی از محصولات مناسب ومبلمان طراحی وچیدمان شود هم بسیارکاربردی وهم دفتر کار زیبا چشم نواز خواهد شد.صندلی چرمی ومیزهای کاربردی و از شلوغی جلوگیری می کند واین بهترین راحل برای محوکردن برجستگی قفسه ها می باشد.

بازسازی دفتر کار

برای انتخاب لوازم متفاوت مانند لامپ های تزئینی برای خلق دکوراسیون دفترکار،می توانید از نمونه دکوراسیون دفتر کارهای اجرا شده الهام بگیرید.معمولا دفتر کارهای شیک وزیبا ترکیبات رنگ قهوه ای تیره در آن حاکم هست،اما درسالهای اخیر رنگهای زنده وپویا ترجیح داده شده است.ترکیبی از مشکی وقرمز ویا ترکیبی ازلاجورد وسبز در دیوارهای دفترکارومبلمان وقالی ها ،صندلی ها ومانند اینها را می توانید بکار ببرید.برای خلق طرز،خیلی ساده و آمریکایی  از رنگ سفید ورنگهای مایل به سفید می توانید استفاده کنید.

یک قالی سفید روی زمین ومبلمان سفید سفید درسالهای اخیر درمیان نمونه طراحی های دفترکار بسیاردیده می شود.بعد از بازسازی دفتر کار نوبت به انتخاب رنگ دکوراسیون محصولات مبلمان می رسد وانتخاب درست آن می تواند زیبای دفترکار را دو چندان کند.بخصوص اگر یک دفتر کار بزرگ دارید مبلمان بزرگتر انتخاب کنید چون  فضا به اندازه کافی دارید. میز ها وقفسه ها را چنان انتخاب کنید که فضا را بزرگتر نشان دهد ولوازم انتخاب کنید که دفتر کارتان را کاربردی تر ودر یک نگاه چشم نواز هم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *