بازسازی خانه های ویلایی

خیلی از شما در خانه های ویلایی زندگی می کنید و یا ویلایی در حومه شهر تهران دارید که خیلی از عمرش می گذرد و ظاهر غیر قابل تحملی پیدا کرده است  بازسازی خانه های ویلایی ذوق سلیقه خاص می طلبد  باید عاشق بازسازی خانه ویلایی باشید.

تا ازیک خانه ویلایی ویرانه به یک خانه ویلایی دلربا تبدیل کرد. درمدت نه چندان زیاد می توان بازسازی زیبا و تمام ایده‌های مورد علاقه خود رادر طراحی نمای ویلا و دکوراسیون داخلی  پیاده کرد.برای نمای بیرونی اگرآجربود تخریب و درآوردن آجرهای اصلی، و استفاده از آجرهای باچندین طیف رنگ به شما کمک می کند تا به این خانه شما زندگی تازه‌ای ببخشد.

البته نمای بیرونی می تواند نسبت به آب وهوایی منطقه متفاوت باشد مثلا برای مناطق کویری می توانیم ازنماهای سنتی کاه گل فرآوری شده استفاده نمایم وبرای شمال ومناطق باران خیز ازنما های ضد آب مانند رنگ نانوعایق (حرارتی،رطوبتی،صوتی،ضدقارچ،ضدجلبک) استفاده کنیم و…

بازسازی

احتیاج نیست شما در بازسازی خانه تمام مصالح قدیمی را دوربریزید می توانید آنها را در جای مناسب استفاده کنید  مثلا آجرهای شومینه آجری قدیمی را می توانید استفاده کرد.وحتی ازاین آجرها در قسمت‌های مختلفی از خانه می توان استفاده کرد و نشانی از تاریخ این خانه را در ساختار آن نمایان کرد.درخانه ویلایی قدیمی گاهی اوقات ورودی اصلی مهمانان را وارد یک راهرو باریک می کند و سپس وارد راه‌پله و ناگهان وارد آشپزخانه، و فضاهای نهارخوری و نشیمن می‌شدند. این نقشه که فضاها به‌شدت نزدیک هم طراحی شده باعث می‌شود تا خانه کوچک به نظر برسد.

طراح این فضاها را دربازسازی خانه های ویلایی قدیمی کاملا تغییرداده وفضاهای دلخواه امروزه را بوجود می آورد،بعضی اوقات لازم است دیوارهای داخلی را خراب کرده و کار را با یک فضای خالی شروع کنید. به منظور جلوگیری از تغییر لوله‌کشی و کاهش هزینه‌ها می توانیدچیدمان اصلی آشپزخانه حفظ کنید.که پس از بازسازی فضای اتاق نشیمن دنج و راحت و دیگر، کوچک و تنگ به نظرنخواهد رسید.

همیشه لازم نیست که کابینت‌های آشپزخانه  تعویض کنید باچیدمان جدید و رنگ آمیزی وبا خرید چند گرانیت‌ وسنگ کورین هزینه‌های بازسازی آشپزخانه را تقلیل داده وآنها نو وتازه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *