رنگ پلی اورتان

رنگ پلی اورتان یک محصول دو جزئی است که بر پایه رزین پلی اورتان تهیه شده و دارای مدت زمان خشک شدن بسیار کوتاه است. رنگ های پلی اورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع اشعه های نور خورشید و همچنین باران اسیدی دارند. این رنگ (رنگ پلی اورتان) به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت و چسبندگی عالی بر روی انواع سطوح وپوششها به عنوان لایه نهایی برای پوشش سطوحی که در معرض مستقیم نورخورشید و شرایط  سخت آب و هوائی قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های دو جزئی پلی اورتان ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارند واز هرگونه مشکل پوست پرتغالی بودن که یکی از معضلات بزرگ رنگ های پودری میباشد عاری هستند.

ویژگی های رنگ پلی اورتان
•    خشک شدن و سخت شدن سریع رنگ پلی اورتان در درجه حرارت پایین
•    مقاومت سایشی و ضربه پذیری بالای این رنگها( رنگ های پلی اورتان )
•    رنگ های پلی اورتان در برابر نور خورشید، آب و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند
•    مقاومت بالای رنگ نسبت به گچی شدن
•    چسبندگی بسیارعالی رنگ های زیبای پلی اورتان بر روی سطوح فلزی
•    مقاومت در برابر اسید، باز، روغن های صنعتی و شیمیایی واملاح

رنگ پلی اورتان

آماده سازی سطوح برای استفاده از رنگ پلی اورتان :
برای استفاده از رنگ های مقاوم پلی اورتان ، سطوح مورد نظر بایستی عاری از هرگونه آلودگی نظیر املاح ،گرد و غبار و روغن باشد. همچنین هرگونه خوردگی را از سطح پاک نموده و آستری مناسبی را برروی آن اعمال نمائید.

آماده سازی رنگ پلی اورتان
رنگ پلی اورتان و هاردنر مربوطه را به نسبت مناسب مخلوط کرده و توسط تینر مربوطه تا رسیدن به ویسکوزیته مورد نظر رقیق نمائید. رنگ های پلی اورتان را هنگام آماده سازی و قبل از مصرف کاملا هم بزنید.به دلیل داشتن Pot Life فقط به مقدار لازم رنگ آماده نمائید زیرا سرعت خشک شدن بالایی دارند(عمر مفید رنگ آماده شده ۶ ساعت است)./ نقاشی ساختمان

نکته : برای بدست آوردن سطحی یکنواخت، رنگ پلی اورتان را توسط اسپری اعمال نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *