مراحل رنگ آمیزی مجددMDF

برای رنگ آمیزی مجدد MDF مراحل زیر را دنبال کنید:

– ابتدا باید MDF را خوب تمیز کنید و هیچ گرد و غبار،کثیفی و چربی روی آن باقی نماند.

– در مرحله بعد با استفاده از سمباده ۱۲۰-۱۰۰ باید سطح مورد نظر را سمباده کنید البته سمباده رنگ را کاملا از بین نمی برد اما سطح ام دی اف را به خوبی زبر می کند تا لایه جدید رنگ را قبول کند.

– به کمک یک پارچه به خوبی گردوغبار حاصل از سمباده را تمیز کنید. برای اطمینان با جاروبرقی محل کار و خود ام دی اف را به خوبی تمیز کنید.

– برای رنگ آستر از رنگ پایه روغنی یا لاکی استفاده کنید. معمولا یک لایه برای آستر کافی است اما اگر رنگ شما خیلی روشنتر از لایه زیرین است احتمالا باید یک لایه دیگر هم با این رنگ بزنید.

بین هر لایه نقاشی بین ۴ تا۶ ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارید. و لایه نهایی را بگذارید ازشب تا صبح فردا خشک شود.

other11

– بعداز اینکه ازخشک شدن کامل رنگ اطمینان حاصل کردید دوباره سطحی را که خود نقاشی کرده اید سمباده بزنید و آنرا با پارچه تمیز کنید حال میتوانید اولین لایه رنگ لعابی را به mdf خود اعمال کنید. اگر می خواهید کار شما تمیز از آب در آید بهتر است رنگ را اسپری کنید. اسپری را در یک مسیر رفت و برگشتی به سطح ام دی اف اعمال کنید. اگر به این روش عمل نکنید و اسپری را ثابت نگه دارید رنگ به صورت ‌قطره هایی به حرکت در خواهد آمد به اصطلاح شره خواهد کرد و کار شما کیفیت مطلوب را نخواهد داشت. هر از چند گاهی با یک قلم موی کیفیت بالا روی رنگ بکشید. اجازه دهید تا این لایه ۴ تا ۶ ساعت بماند تا خشک شود آنگاه لایه بعدی را اسپری کنید. ۲۴ ساعت فرصت دهید تا کاملا خشک شود./ نقاشی ساختمان

برچسب‌ها: رنگ آمیزیMDF, رنگ پایه روغنی, رنگ آستر, بتونه نقاشی ساختمان, رنگ آمیزی کابینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *