خوب و بد رنگ های مولتی کالر

رنگهای مولتی کالر نوع خاصی از رنگهای دکوراتیو داخل ساختمان می باشد که با بهره گیری از فن آوریهای مدرن و نظارت بر کیفیت و صد درصد مطابق با استاندارهای BS تولید میشود . دارای قابلیت شستشوی کامل بوده و در برابر گرد و غبار مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

رنگها آنتی استاتیک بوده ( گرد وغبار معلق در هوا را جذب نمی کند ) و پس از گذشت زمان در اطراف قابها و تابلوها اثری به جای نخواهد گذاشت، همچنین حرارت شوفاژ و دوده ناشی از آن اثر بسیار کمی بر روی رنگ خواهد گذاشت . عاری از سرب و کلیه حلالها و مواد الکیدی مضر بوده و کاملا بدون بو می باشد به طوری که پس از پاشش و خشک شدن سطحی کمترین اثری از بوی نامطلوب رنگ آمیزی بر جای نمی گذارد.

به صورت اسپری با پیستوله اجرا می شود و هنگام اجرا احتیاج به رقیق سازی ندارد و میزان پوشش تئوریکال آن در صورت اجرای صحیح در حدود ۴٫۵ متر مربع به ازای هرلیتر می باشد . بسیار زیبا ومدرن و دارای دانه بندیهای رنگی جذاب (با توجه به کاتالوگ) بوده، در عرض دو ساعت به صورت سطحی خشک شده و زمان خشک شدن کامل آن حدود ۲۴ ساعت میباشد . این رنگها قابلیت اجرا بر روی سطوح داخلی مختلف از قبیل گچ ، بتن ، چوب ، آهن ، پلاستیک ، آلومینیوم ، شیشه ، کاشی و … را دارا میباشد .

نقاشی مولتی کالر

قابلیت پوشش دهی و چسبندگی فوق العاده این امکان را فراهم می سازد تا در مکانها و فضاهای مختلف از قبیل :
منازل مسکونی ، لوازم موجود در منزل نظیر (کابینتها ، تخت خوابها ، میز ، سطوح دکوراتیو)
مکانهای پر تردد نظیر : پاگردها ، پلکانها ، پارکینگها  و مکانهای عمومی نظیر : بیمارستانها ، دانشگاه ها ،
مدارس، سالنهای فرودگاه ، امفی تئاتر ، مترو ، استودیوهای ضبط و پخش موسیقی ، سینماها ، هتل ها ،
فروشگاه ها ، موزه ها، مطبهای پزشکی و سالنهای کامپیوتر ، استفاده شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *