مزیت های رنگ روغنی نسبت به کاغذ دیواری

اول این که بهترین کاغذ دیواری ها هم قابلیت شستشوی صد درصدی ندارند به طوری که اگر شما آب روی کاغذ دیواری بگیرید حتما مشاهده می کنید که کاغذ از زیر شروع به باد کردن می کند و اگر هم شستشوبا ابر و دستمال باشد باز هم به دلیل بودن شیارهای موجود روی کاغذ  باکتریها و چرک کاغذ از بین نمیرود اما رنگ روغنی اگر به صورت درست اجرا شود دوم طولانی تر از کاغذدیواری دارد و به صورت صد درصدی قابل شستشو است به طوری که شما می توانید رنگ روغنی رو با فشار آب شیلنگ واسکاج بشوئید بدون این که کوچکترین مشکلی برای دیوار به وجود بیاد.تفاوت کاغذ دیواری و رنگ روغنی در قیمت آنهاست به طوری که شما می توانید با هزینه یک بار کاغذ دیواری چند بار خانه خودتونو رنگ آمیزی کنید.

نقاشی ساختمان

تفاوت که از همه مهم تردل بازتر بودن رنگ روغنی نسبت به کاغذ دیواری هست کاغذ دیـواری خانه را از چیزی که هست کوچکتر نشان می دهد ولی رنگ روغنی فضا را بزرگتر و دل بازتر نشان می هد کسانی که قبلا کل خانه خود را کاغذ کردن خوب میدانند کاغذ بعد از مدتی دل رو میزند برای کسانی هم که با بوی رنگ روغنی مشکل دارند رنگهای اکرولیک (روغنی بدون بو) توصیه می کنم.

و در آخر پیشنهاد من برای کسانی که علاقه به کاغـذ دیواری دارند این هست که ترکیبی از کاغذ دیواری و رنگ روغنی در خانه خود داشته باشند. مثلا یک یا دو دیوار در پذیرائی از کـاغذ دیواری استفاده شود و یک دیوار در اتاق خواب ترکیب کاغذ با رنگ روغنی جلوه زیبای دارد اگر درست انتخاب شود. فقط جهت اطلاع برای اجرای نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت و با استفاده از جدیدترین رنگهای ساختمانی با مناسب ترین قیمت و ترکیبی از کاغذ دیواری با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: کاغذ دیواری,رنگ کردن دیوارها,انتخاب رنگ,انتخاب کاغذدیواری,مقایسه قیمت کاغذ دیواری و رنگ,خرید کاغذ دیواری,انتخاب کاغذ دیواری, عکس کاغذ دیواری, نحوه انتخاب کاغذ دیواری, ویژگیهای کاغذ دیواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *