نقاش حرفه ای ساختمان در تهران و کرج

اگر تا حال زندگی شما خالی از رنگ های گوناگون و شاد بوده و تــوجهی به استفاده از رنگ ها نمی کردید، بهتر است همین حالا نقاشی ساختمان را شروع کنید و نسبت به ارتباط با نقاش حرفه ای ساختمان اقدام کنید.

نقاشی ساختمان شامل:

  • نقاشی کامل ساختمان که شامل زیرسازی و گچ کاری و ابزارخوردگی و ریزه کاری ها و نقاشی کامل ساختمان (کمدها، سقف، دیوارها، پنجره ها، چهارچوب در، نرده ها، بالکن، شوفاژها، درب ها، آکاردئون، ستون و راهرو در صورت وجود) می باشد.
  • خرده کاری قسمتهایی که احتیاج به ترمیم دارند در نقاشی ساختمان انجام می گیرد.
  • نقاشی کامل پارکینگ که شامل دیوارها، سقف و ستون می باشد جزو وظایف نقاشی ساختمان است.
  • نقاشی ساختمان شامل نقاشی حیاط که شامل درب آهنی حیاط و نرده ها می باشد.
  • نقاشی نمای ساختمان که شامل نما و پنجره ها می باشد.
  • نقاشی مشاعات ساختمان که شامل راه پله، نرده ها، لابی، پشت بام، سالن اجتماعات می باشد.
  • پتینه و تکسچر(برجسته)، طرح سنگ، طرح چوب، کهنه کاری و ورق طلا و نقره نیز در قسمت نقاشی ساختمان قابل دریافت است.
    برای نقاشی ساختمان امکان رنگ عایق وجود دارد که باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی درهزینه ها شامل عایق رطوبتی، صدا، ضد خورندگی و صوتی می باشد.

نقاش حرفه ای ساختمان در تهران و کرج

نکات مربوط به سرویس نقاشی ساختمان:

رنگ روغنی براق، روغنی مات و پلاستیک هستند هر کدام ویژگی خاصی در نقاشی ساختمان دارند.
رنگ‌ روغنی براق دوام بیشتری در رنگ ساختمات دارد و تمیز کردن آن‌ راحت‌تر است اما اگر دیوار کاملا صاف نباشد نواقص را بیشتر نشان می‌دهد.
رنگ پلاستیک برای پوشاندن نقص‌ها گزینه بهتری است ولی دوام کمتری دارد.
رنگ روغنی مات بین این دو رنگ بوده و خصوصیات مشترکی دارد. استفاده از رنگ درست، اتاق یکنواخت و کسل‌کننده را به فضایی زیبا و گرم تبدیل می‌کند. اگر تصور رنگ نهایی روی دیوار برایتان سخت است، از یک نمونه کوچک استفاده کنید.هنگام خرید رنگ برای نقاشی ساختمان باید متراژ جای مورد نیاز را بر حسب متر‌مربع بدانید. عامل‌های دیگر هم بر مقدار رنگ تاثیر می‌گذارند مثلا اگر می‌خواهید دیوارها را بتونه کنید مقداری رنگ برای تعداد دفعات آستر در نظر بگیرید.

هزینه و روش پرداخت نقاشی ساختمان: 

– در صورت انتخاب پتینه، هزینه مشخصی برای آن وجود ندارد، و بسته به طرح و مدل انتخابی و ابزار مورد استفاده متفاوت می باشد.
– در صورتی که سقف محل شما دارای ابزارخوردگی و گچبری باشد و رنگ مورد نظرتان با دیوارها متفاوت باشد به هزینه نهایی افزوده خواهد شد.
– قیمت نهایی بر اساس خدمات مورد نیاز شما محاسبه و در انتها نمایش داده می شود. (قیمت محاسبه شده تقریبی می باشد و ممکن است پس از بازدید متخصص کمی تغییر کند.)

قابل دریافت در : تهران( نواحی شمال , جنوب , شرق , غرب , مرکز) ، اصفهان( نواحی شمال , جنوب , شرق , غرب , مرکز , بهارستان , سپاهان شهر , شاهین شهر , فولادشهر , خمینی شهر , نجف آباد) ، البرز( نواحی کرج مرکز , عظیمیه , گوهر دشت , جهانشهر , باغستان , گلشهر , مهرشهر , حصارک , محمدشهر , فردیس , گرمدره)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *