فروش و نصب کاغذ دیواری در تهران

گروه ساختمانی پایتخت در زمینه خرید و فروش کاغذ دیواری ایرانی و خارجی با کیفیت عالی  فعالیت میکند البته عمده فعالیت ما نصب کاغذ دیواری قابل شستشو در تهران و کشور است. اینها ادعاهای توخالی نیست . میتوانید در کل شمال تهران در بزرگترین شرکت ها و ساختمان و آپارتمان های تجاری و مسکونی نمونه کارهای ما را مشاهده کنید . البته قبل اینکار لطفا روزمه ما را مطالعه فرمایید . میتوانید با مشاهده نمونه کارهای ما به این تصمیم برسید که کاغذ های دیواری منزل خود را به ما بسپارید.  فقط نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید ان است که محموعه ما نصب کاغذ دیواری زیر ۱۰ رول را انجام نمیدهد . برای نصب زیر ۱۰ رول هزینه همان ۱۰ رول گرفته میشود .

فروش و خرید انواع کاغذ دیواری قابل شست و شو با رول های متنوع :
آنچه که مجموعه ما را با سایر شرکت ها متمایز میکند اولا تخصص کاملا حرفه ای ما میباشد که توانسته ایم در طول ۱۵ سال فعالیت گستره در شمال تهران و سایر شهرهای کشور بیش از هزاران پروژه موفق داشته باشیم . دومین عامل موفقیت مجموعه ی ما هزینه  و قیمت های تخفیفی و مناسب ما میباشد . میتوانید برای خرید کاغذ دیواری با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی ما استفاده کنید و کمک بگیرید . به جرات میتوانیم بگوییم که ارزان قیمت ترین و شیک ترین اجناس و محصولات دکوراتیو را میتوانید تهیه کنید. ضمن اینکه در زمان عقد قرار داد نیز میتوانید برای خرید کاغذ دیواری آلبوم های ما را مشاهده فرمایید.

فروش و نصب کاغذ دیواری در تهران

مشاهده آلبوم و خرید کاغذ دیواری های زیبا و شیک در فروشگاه اینترنتی ما با تخفیف ویژه
برای شروع کار ابتدا باید تعیین شود که چند رول کاغذ شیک دیواری در اتاق و منزل یا حتی محل کارتان نیاز دارید. ارتفاع هر دیوار را از کف تا سقف و طول هر دیوار را با نوار اندازه گیری کنید. اگر دیوارها مربعی باشند که این اندازه گیری ساده میشود . هنگامی که کاغذ های دیواری را آویزان می کنید، شما بیش از اندازه ابعاد واقعی اتاق استفاده می کنید، زیرا شما نیاز دارید که الگوها را بر روی دیوار مطابقت دهید، بنابراین مقداری کاغذ اضافی خریداری کنید. کاغذهای برجسته بافت و طرح زیبایی دارند که بیشتر برای پوشاندن قسمت های فرسوده استفاده میشوند البته اگر دیوار شما رنگ روغنی داشته باشد نصب ان آسان تر میشود. کارهایی که ما انجام میدهیم قابل شستشو میباشند که بتوانید به راحتی دیوار خود را بشویید و هزینه و وقت کمی را صرف تمیز کردن دیوارهای خود کنید.

یکی از بهترین شیک ترین و کم خرج ترین پوشش های پذیرایی منازل ایرانی  میباشد
یکی از زیباترین و کم خرج ترین نوع پوشش است و این پوشش در عین زیبایی وجه کارایی مربوط به خود را دارا است و از جهتی امروزه به دلیل تنوع در طرح ها در خیلی از سطوح بکار میرود کاغذ طرح دار دیواری پوشش تزیینی است که برای پوشش دادن سطوح دیوارهای داخلی در ادارات، خانه‌ها و دیگرساختمان‌ها استفاده می‌شود و بسته به نوع ادارات و نوع کاربری  طرح مورد نظر آن  انتخاب میشود یکی از جنبه‌های طراحی داخلی به شمار می‌آید. این نوع پوشش بیشتر به صورت رول یا به صورت متری فروخته می‌شود و با چسباندن روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ های دیواری می‌توانند ساده (به صورت نقاشی) یا به صورت بافته‌شده (مانند آنگلیپتا) یا با الگوهای گرافیکی ساخته شده‌ باشند.

پذیرایی ساختمان بهترین مکان برای جدید ترین طرح کاغذهای دیواری میباشد
اگر پذیرایی منزل شما زشت شده است یا دمده شده و دیگر مشاهده رنگ ها و طرح های قدیمی منزلتان شما را خسته کرده است میتوانید سریعا با ما تماس بگیرید تا ما کارشناسان طراحی و دکوراسیون منزل خود را ارسال کنید . ممکن است خیلی از شرکت های کشور هدف اولشان فقط نصب باشد ولی ما با توجه به رزومه خود نمیخواهیم مشتری هایمان از ما ناراضی باشند . ابتدا ما سعی میکنیم که هارمونی رنگ های منزل شما را بشناسیم . اینکه خرید کاغذ دیواری متناسب با چه رنگی و طرحی انجام دهیم و در پذیرایی منزل شما نصب کنیم که رنگ و طرح آن با رنگ مبل و دیوار های کناری همخوانی داشته باشد. این نکات که برای نصب کاغذ دیواری پذیرایی منزل و ساختمان شما نیاز است تا مورد توجه قرار بگرید را کمتر شرکتی به آنها توجه میکند که شرکت ما در این زمینه به جرات میتوانیم بگوییم پیشگام میباشد. این یه بلوف نیست بلکه شما میتوانید در همسایگی خود نمونه کارهای مارا مشاهده کنید.

منبع: دکوراسیون منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *