نصب و اجرای سقف کاذب در تهران

سقف کاذب یک صفحه روکش دار است که به جای سقف از ان استفاده میشود. یه این صورت که ساختمان های تجاری بزرگ که سیم کشی های برق آنها از سقف عبور میکند برای راحتی تغییرات در نوع سیم کشی و خدمات رسانی ساده تر از این استفاه میکنند تا به راحتی جا به جا شوند. ۱- برای پوشش سطوح بیش از ۵۰ متر مربع ۲٫ دهانه های بیش از ۴ متر مربع ۳٫ زمانی که ارتفاع تاسیساتی (آویز) بیش از ۴۵۰ میلی متر باشد. در آنها می توان از  یک یا بیش از یک لایه صفحه روکش دار گچی استفاده کرد که صفحات از انواع زیر می توانند باشند: انوا ع معمولی (RG)، مقاوم در برابر رطوبت (MR)، مقاوم در برابر حریق (FR) و مقاوم در برابر حریق و رطوبت (FM) برای نصب سقف کاذب با کارشناسان ما تماس بگیرید. اینکه بخواهیم بگوییم اینها جای سقفهای اصلی را میگیرند قطعا اینطور نیست اما یک ویژگی خاصی دارند آنهم این است که میتوان به عنوان یک سقف غیر ثابت از آنها استفاده کرد. پس خیالتون راحت باشد که در مواقع و مجتمع هایی که نیاز است تا سقف را بشود به راحتی جدا نمود حالا برای کابل کشی یا هر کار دیگری میتوان روی این سقف های کاذب حساب کرد.

نصب سقف کاذب کناف با قیمت ارزان:
دمای بیش از ۵۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۶۰ درصد برای صفحات معمولی و بیش از ۹۰ درصد برای صفحات مقاوم در برابر رطوبت باعث تغییر حالت و نقصان در صفحات میشود. مجموعه برای نصب سقف کاذب کناف ایده های بسیار خلاقی را دارد. به این خاطر که ما برای اینکه یک نصب خوب را داشته باشیم ابتدا به شرایط محیطی منزل و ساختمان تجاری و مسکونی میپردازیم. انها به جای سقف اصلی روی دیزاین منزل خیلی تاثیر دارد. به همین خاطر ما در انتخاب رنگ و نوع حساسیت بالایی داریم. لذا باتوجه به مهارت ما در اجرای سقف کاذب میتوان گفت هزینه ای که بابت نصب سقف کاذب در تهران میگیریم بسیار ارزان میباشد. در تهران شرکت های کمی وجود دارد که این کار را به صورت خیلی تخصصی انجام میدهند چرا که این فعالیت نیاز به مهارت بالا در کوراسیون منزل و زیبایی شناختی دارد. میتوان گفت کار گذاشتن آنهارا یکی از اصولی ترین فعالیت ها در دکوراسیون منزل میباشد.

نصب و اجرای سقف کاذب در تهران

انواع تایلهای گچی در نصب سقف کاذب pvc
تایل های سقفی که در سقف منزل به عنوان استفاده میشود متنوع هستند. چه در ابعاد و چه در طرح و شکل و دیزاین . اما رایج ترین انها در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر و در دو نوع ساده (فاقد خواص صوتی ) و آکوستیک ( دارای خواص صوتی) تولید و عرضه می گردند. ویژگی اصلی تایل های آکوستیک ، قابلیت جذب صوت بالای آنها می باشد. به همین سبب، این نوع تایل غالبا در ساختمان هایی نظیر سینماها، آمفی تئاترها و دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرد.

تایل های ساده pvc بدون روکشروکش دار (P.V.C) بر روی تایل – آلومینیوم بر پشت تایل pvc تایل های آکوستیک سقف کاذب مدل  ۳۶ مدل ۶/۱۸۸/۱۲

مراحل نصب سازه تراز
سازه تراز سقف کاذب می بایست در ارتفاع مورد نظر در یک سطح تراز نصب و عوامل اتصال سازه به سطح زیرین به فاصله ی حداکثر ۶۰ سانتی متر از یکدیگر اجرا شود . فاصله ی اولین عامل اتصال از یک سر سازه ۵۰ میلی متر می باشد . نصب سقف کاذب خود را از ما بخواهید.

آویزها در حین نصب سقف کاذب
فاصله آویز ها بر مبنای جدول بارگذاری می شود . برای آویز از سازه C48 و یا پروفیل های UH36 مشابه استفاده می شود. سازه فوقانی (باربر) در سازه ی فوقانی یا باربر به وسیله ی آویز های ویژه به صقف متصل می گردد. سازه ی تحتانی (صفحات) سازه ی تحتانی به فاصله ی ۵۰ سانتی متر برای صفحات ۱۲٫۵ و ۶۰ سانتی متر برای صفحات به ضخامت ۱۵ میلی متر از یکدیگر اجرا می شود . این سازه در تراز سازه ی L اجرا می شود. اتصال این سازه به سازه ی پیرامونی به وسیله پیچ مخصوص اتصال سازه به سازه صورت می گیرد.

اصول عایق کاری در اجرای سقف کاذب
در صورت نیاز ، عایق در فضای خالی و قبل ار نصب صفحات گچی صورت می گیرد. ضخامت ۴۰mm و چگالی حداقل ۶۰ kg/m3  در هنگام قرار دادن عایق باید از ایجاد فاصله بین لایه های عایق جلوگیری کرد.

درزهای انبساط و انقباض
در صورتی که طول و یا عرض اجرا شده از ۱۰m تجاوز کند از سازه ی مخصوص کنترل درز انبساط و یا انقباض استفاده می شود. نصب صفحات تمامی صفحات با توجه به قرارگیری پشت صفحات به طرف سازه به وسیله پیچ های مخصوص به سازه ی زیر خود متصل می شوند. فاصله پیچ ها حداکثر ۱۷۰ mm کاهش می یابد . جهت نصب صفحات ، عمود بر راستای سازه ی تحتانی می باشد.

پوشش نهایی در نصب سقف کاذب منازل ایرانی
درزگیری : برای به دست آوردن یک سطح یکنواخت پس از نصب صفحات انواع متفاوتی از بتونه و نوارهای درزگیر کناف وجود دارد . که با استفاده از آن ها می توان علاوه بر پوشش درزها آن ها را مسلح نیز نمود . پس از درزگیری و خشک شدن محل اجرای بتونه یا استفاده از یک لایه پوشش زیر رنگ کناف می توان از جذب متفاوت رنگ توسط سطوح و در نتیجه چند رنگ سدن آن جلوگیری کرد

پوشش کاری سقف های کاذب
در صورت استفاده از صفحات با لبه ی گونیا یک لایه پوشش گچ ساتن کناف ) (Knauf Multi coverبه ضخامت ۲تا ۵میلی متر بر روی سطح نهایی اجرا می شود . برای مسلح کردن محل درز ها نیز می توان از نوار درزگیر فایبرگلاس یا کاغذی استفاده نمود.

رعایت اصول ایمنی و بهداشت توسط نصابان
کلیه فضاهای کاری می بایست دارای تهویه ی مناسب بوده و در هنگام برش قطعات فلری ، توجه به موارد ایمنی ضروری است.

سقف های مشبک در اجرای سقف کاذب
سقف های مشبک سیستم کناف سقف هایی با قابلیت اجرایی سریع و آسان می باشد که دارای ویژگی هایی مانند :سرعت اجرای بالا

دسترسی آسان به فضای تاسیساتی پشت سقف کاذب
تعمیر و نگهداری آن
حذف رنگ آمیزی در صورت استفاده از صفحات پوشش دار می باشد .
در این ساختار می توان از انواع صفحات موجود مانند صفحات سوراخ دار (آکوستیک) و ساده با پوشش و یا بدون پوشش استفاده کرد .
سازه های سپری شکل با فاصله ی محور تا محور ۶۰۰mm جزء اصلی این ساختار را تشکیل می دهد که به وسیله ی آویز قابل تنظیم به سقف اصلی متصل می گردد .
اجزای تشکیل دهنده
اجزا فلزی
آویز فلزی
ارتفاع در این آویز به آسانی قابل تنظیم بوده که اجزای آن شامل مفتول گالوانیزه به قطر ۳میلی متر و صفحه ی فلزی فنری می باشد . این آویز تا ارتفاع  ۱۰۰cmباری حداکثر تا  ۳۰ kg/m2و ارتفاع  ۱۰۰‐۲۰۰ cmباری حداکثر تا  ۳۰ kg/m2را تحمل می کند.

معیارهای طراحی زیبا و مدرن ایرانی
این سقف ها قابلیت اجرایی سریع و آسان دارند و دارای ویژگی هایی مانند:

سرعت اجرایی بالا در زمان نصب و راه اندازی
امکان دسترسی به فضای تاسیساتی پشت سقف کاذب
تعمیر و نگهداری آسان
حذف رنگ آمیزی در صورت استفاده از صفحات پوشش دارمی باشد.
این ساختارها از شبکه سازه های سپری یا Tو تایل های سقفی تشکیل شده اند . با توجه به اینکه تایل های سقفی در این سیستم تنها به وسیله ی وزن خود روی سازه ها قرار دارند امکان دسترسی سریع و آسان به تاسیسات و پشت آنرا در هر زمان میسر می سازند. در این ساختار می توان از انواع تایل های گچی سوراخ دار  آکوستیک و ساده با پوشش و یا بدون پوشش  PVCو همچنین تایل های سقفی الیاف معدنی  Mineral Fiber استفاده نمود . سازه های این سیستم با ورق گالوانیزه ی گرم به روش رول فرمینگ به صورت دو لایه تولید شده است.

منبع: دکوراسیون منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *