نصب و اجرای کاغذ دیواری

اجرای کاغذ دیواری پوششی است که اغلب به منظور زیبایی بخشیدن به دکراسیون داخلی در خانه ها و اداره ها هنگام بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. علاوه بر زیبایی کاغذ دیواری، تنوع در جنس و طرح باعث شده که کاغذ دیواری جزو لوکس ترین متریال ها برای دکوراسیون داخلی باشد. جنس کاغذ دیواری ها معمولا پی وی سی ، کاغذی ، فوم ، کامپوزیت ، وینیل و … است که عمدتا در سه کلاس کاغذ دیواری کلاسیک ، کاغذ دیواری اسپرت و کاغذ دیواری مدرن که این نوع آخر کاغذ دیواری بر اساس مد روز در نوسان و تغییر می باشد .

از لحاظ اندازه که معیار سنجش کاغذ دیواری ، عرض رول کاغذ دیواری است ، در بازار سه نوع متداول: کاغذ دیواری ۵۳ سانتی متر ، کاغذ دیواری ۷۰ سانتی متر و کاغذ دیواری ۱۰۶ سانتی متر وجود دارد.

اجرای کاغذ دیواری

برای انتخاب کاغذ دیواری با این همه تنوع باید قبل از اقدام به خرید یا نصب کاغذ دیواری و اجرای آن ، ابتدا باید طرح اولیه و انتخاب اولیه خود را داشته باشید وگرنه در این انبوه تنوع محصولات سر در گم خواهید شد . مخصوصا اگر تا به حال تجربه نصب کاغذ دیواری نداشته باشید. در طرح و رنگ کاغذ دیواری که سلیقه شما حرف آخر را میزند . اما در جنس و کیفیت این را باید مد نظر داشته باشید که الزاما بالا بودن قیمت دلیل بر بالا بودن کیفیت کاغذ دیواری نمی باشد .

از منظر اجرای کاغذ دیواری و نصب کاغذ دیواری نیز مشکلات نقاشی ساختمان و سایر تزیینات داخلی در نصب کاغذ دیواری وجود ندارد . نصب کاغذ دیواری به گونه های مختلف قابل اجراست . تنوع در طرح و رنگ باعث میشود هم تمامی دیوار ها را پوشیده شود و همچنین برای نمایان کردن و فضا سازی دکوراسیون خود ، تنها بخشی از دیوار ها پوشیده شود یا دیوار ها بصورت ترکیبی با چند مدل اجرا گردد . حتی میتوان بخشی از دیوار را کاغذ دیواری نصب کرد . یا قسمت فوقانی یا قسمت انتهایی یا حتی به صورت جسته و گریخته سطح دیوار را پوشش دهد . این را هم در نظر داشته باشید که اجرای کاغذ دیواری بر خلاف نقاشی ساختمان و یا نما سنگ و سایر تزیینات ، نیاز به تخصص مجری کار نداشته و شما نیز میتوانید آن را اجرا نمایید . صد البته که سپردن کار به متخصصین امور نصب کاغذ دیواری و اجرای کاغذ دیواری باعث اطمینان خاطر شما از کیفیت اجرای کار خواهد شد .

انواع کاغذ دیواری های مختلف در بازار بر اساس ساخت و تولید ، از کاغذ دیواری ایتالیایی و کاغذ دیواری آلمانی و کاغذ دیواری کره ای تا کاغذ دیواری چینی و کاغذ دیواری هندی و کاغذ دیواری ترکیه ای به وفور در بازار در دسترس است اما باز هم تولید های ایرانی در بازار جهانی ، هم از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری و تنوع کاغذ دیواری در طرح به راحتی قابل رقابت با اجناس وارداتی را دارد .

یکی از محاسن کاغذ دیواری های مرقوب ، قابل شستشو بودن کاغذ دیواری است . شاید بتوان این را شاخصه برای انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب برای بازسازی خانه دانست .

از لحاظ بصری و دکوراسیون ، استفاده از کاغذ دیواری ها با خطوط راه راه عمودی باعث میشو دیوارتان بلند تر دیده شود . در فضاهایی که قالب وسایل اتاق قهوه ای یا رو به تیرگی میزنند شاید استفاده از کاغذ دیواری قهوه ای یا متناسب به نظر همگون با فضا باشد ، اما اگر کمی شجاعت داشته باشید با اجرای یک تضاد رنگ میتوانید فضای خود را جلوه ای تازه ببخشید . ولی این دور از حقیقت نیست که همگونی طرح انتخابی با رنگ قالب فضای اتاق از شروط اصلی برقراری ارتباط متقابل در اجرای یک دکوراسیون داخلی است .

با تماس و ارتباط با ما می توانید علاوه بر مشاوره رایگان درباره کیفیت کاغذ دیواری ، نوع جنس کاغذ دیواری ، ساخت کاغذ دیواری ، انواع طرح ها و نصب و اجرای کاغذ دیواری ؛ درباره طرح های مد نظر خود برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی خود و بازسازی خانه بازسازی مطب ، بازسازی ادراه ، بازسازی ساختمان بهره مند شوید . در صورتی که به طراحی مطلوب نرسیده اید نیز میتوانید خواسته خود را با ما در میان بگذارید و با کمک شما به طرح دکوراسیون مورد پسندتان خواهیم رسید.

در اجرای کاغذ دیواری و نصب کاغذ دیواری نیز کنارتان خواهیم بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *