پودر بچه برای لکه برداری

در موارد زیر می توانید برای از بین بردن لکه ها و نظافت منزل  از پودر بچه استفاده کنید.

۱- از بین بردن بوی لوازم خانگی آنتیک و عتیقه با پودر بچه بکی (Becky) از Clean Mama می‌گوید: “من دوست دارم که با کمی پودر بچه کمد‌ها را تازه نگه دارم”. می‌توانید برای از بین بردن بوی لوازم آنتیک نیز استفاده نمایید.
۲- دور کردن مورچه‌ها از خانه تان با پودر بچه شما می‌توانید با ریختن پودر بچه در مسیرشان از ورود این جانوران مزاحم به آشپزخانه جلوگیری کنید (مورچه‌ها رایجه پودر بچه را دوست ندارند)
۳- از بین بردن لکه‌های روغنی با پودر بچه وقتی روغن سالاد بر لباستان می‌ریزد نترسید. شما می‌توانید با ریختن پودر بچه پیش از اینکه روغن به پارچه بچسبد آن را جذب نمایید.

naghashi7

۴- دستکش های ظرفشویی و پودر بچه خانم‌های خانه حتما با این مورد مواجه شده‌اند که گاه لایه دورنی دستکش‌های ظرفشویی به هم می‌چسبند و هرچقدر هم تلاش نمایی نمی‌توانی دست را داخل آن کنی. به جای آن که زور وارد کنید و در آخر هم دستکش پاره شود، درون آن پودر بچه بریزید و بگذارید مدت زمانی در آن بماند و بعد خواهید دید که به راحتی قابل استفاده است. این کار باعث می شود تا دستکش ها تازه‌تر بمانند و دست تان راحت‌تر در آن وارد شود.
۵- کفپوش‌های چوبی پر سر و صدا پودر بچه را در شکاف‌ها و ترک‌های کف پوش چوبی خانه تان بریزید تا از شر صدای جیر جیر کننده‌ی آن راحت شوید. پودر اضافی را پاک کنید و از سکوت لذت ببرید./ نقاشی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *