فرم های مورد نیاز برای شروع نقاشی ساختمان

کار نقاشی در ایران و خارج بسیار متفاوت است. در این شروع نقاشی ساختمان تنها با شاگردی و بعد استاد کاری تمام می شود و کاغذ بازی های زیادی ندارد. منتها در خارج همه چی متفاوت است و در این مطلب قصد داریم تا بخشی از این فرم های مورد نیاز را بررسی نماییم.

نقاشی اغلب زمان زیادی را از دست می دهد که بسیاری از صاحبان خانه ها و کسب و کار مایل به اجتناب از آن هستند. حتی اگر آنها وقت و تلاش خود را برای نقاشی خاص خود نکنند، بسیاری از نگرانی خود در مورد توانایی آنها برای انجام یک کار حرفه ای به نظر می رسند.  برای کسانی که مایل به ترک کار خود برای شروع نقاشی حرفه ای با شروع یک کار نقاشی سهتند ، نیاز به پر کردن، و بخشی از روند شامل تکمیل و تهیه فرم می باشد.

فرم های مجوز

اکثر ایالت ها قبل از اینکه شما بتوانید یک کار نقاشی را آغاز کنید، مجوز کسب و کار را باید دریافت کنید. بسیاری از ایالت ها نیازی به مجوز پیمانکار نقاشی ندارند، اما  معمولا باید مدرکی از تجربه ارائه دهید که در میزان مورد نیاز دولت تجربه دارید. بعضی از کشورها نیاز به حداقل دو سال تجربه دارند، در حالی که دیگران کمتر می پذیرند. شما همچنین باید ثابت کنید که شما حداقل ۱۸ سال سن دارید، دارای تابعیت ایالات متحده یا اقامت قانونی هستید و مجوز کار تجاری معتبر دارید. بسته به وضعیتی که در آن درخواست می کنید، ممکن است مجبور شوید یک آزمایش برای تأیید مجوز پیمانکار خود را نیز انجام دهید. شما معمولا می توانید فرم های درخواست اطلاعات و مجوز از اداره صدور مجوز و بازرسی یا یک سازمان مشابه در شهرداری خود را دریافت کنید.

فرم های مورد نیاز برای شروع نقاشی ساختمان

فرم های بیمه

شما معمولا باید فرم های درخواست بیمه را برای شروع کار نقاشی پر کنید. بیمه مسئولیت کسب و کار شما برای پرداخت مطالبات در صورتی که کسب و کار شما باعث آسیب به ملک و یا آسیب شخصی شود را بر عهده می گیرد.

فرم های وام

اگر به کمک مالی برای شروع کسب و کار خود نیاز دارید، می توانید برای دریافت وام از بانک، اتحادیه اعتباری یا سایر موسسات مالی درخواست کنید که شامل فرم های درخواست مناسب باشد. چنین اشکال اطلاعاتی در مورد شما، کسب و کار جدید شما، مبلغ پولی که می خواهید قرض گرفته شده و نحوه استفاده از وام را در صورتی که موسسه وام دهنده آن را تأمین می کند، درخواست کند. به طور معمول شما باید شماره امنیت اجتماعی خود را به عنوان بخشی از فرآیند درخواست ارائه کنید تا وام دهنده بتواند سابقه اعتباری خود را بررسی کند.

درخواست حساب بانکی

نگه داشتن صندوق های شخصی و کسب و کار خود در همان حساب بانکی می تواند منجر به سردرگمی ثبت و مشکل در ارزیابی سلامت مالی کار رنگ آمیزی خود شود. به این ترتیب، به احتمال زیاد شما نیاز به تکمیل فرم درخواست برای باز کردن یک حساب بانکی کسب و کار خواهید داشت. بسیاری از افراد حساب های حسابرسی را برای سهولت نوشتن چک و بازپرداخت حساب باز می کنند، اما یک حساب پس انداز نیز می تواند مناسب باشد، به ویژه اگر شما قصد ندارید هر روزه تعداد زیادی از پول را حذف کنید. از آنجایی که می تواند زمان زیادی برای کسب سود قابل توجه و پایدار در یک کار نقاشی ساختمان جدید ایجاد کند، حساب بانکی با هزینه پایین احتمالا بهترین نتیجه خواهد بود.

فرم قرارداد / برآورد

هنگامی که مشتریان میخواهند شما را استخدام کنند، احتمالا هزینه تخمین هزینه پروژه را خواهند پرسید. اشکال برآورد می تواند هزینه های شغلی پیش بینی شده برای یک پروژه نقاشی ساختمان را آسان کند. شما همچنین باید فرم های قراردادی برای جزئیات خدماتی که ارائه می دهید، از قبیل نقاشی، تعمیر سطح دیوار، استفاده از گچ و یا کاغذ دیواری و قیمت نقاشی ساختمان که مشتری پرداخت می کند. انتخاب برآوردها و فرم های قرارداد که حاوی نسخه کربن هستند، به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار کپی هایی از این فرم ها را برای سوابق خود تهیه کنید.

فرم های صورتحساب

برای تهیه فاکتور مشتریان خود برای خدمات نقاشی خود، فرم های صورتحساب نیاز خواهید داشت. هر فرم فاکتور باید فضای شما را برای توصیف کار نقاشی که برای مشتری انجام داده اید، از جمله کار درگیر و هر گونه مواد، مانند رنگ و پرایمر، توصیف کنید. همچنین باید مکان را برای قرار دادن قیمت نهایی پروژه نقاشی و تاریخ پرداخت پرداخت مشتری فراهم کند.

در انتها امیدوارم هستیم تا حدودی شما را با یک کسب و کار نقاشی ساختمان در آمریکا آشنا نموده و کاغذ بازی های معمول را برای شما مثال بزنیم. مقالات دیگر وبسایت را مطالعه کنید تا درک بهتری از کار نقاشی خانه داشته باشید.

برگرفته از سایت : chron

منبع: وبلاگ خدمات ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *