سنگ آنتیک

سنگ آنتیک

گروه سنگ آنتیک شرکت ساختمانی پایتخت با سابقه چندین ساله و تخصصی در امر اجرای انواع سنگ آنتیک برای داخل و نمای ساختمان آمادگی دارد تا ضمن مشاوره و بازدید رایگان با بهترین متریال و نیروی مجرب نسبت به اجرای سنگ آنتیک ساختمان شما اقدام نماید. شما می توانید جهت افزایش دانش و آشنایی با سنگ آنتیک مقالات مرتبط را در انتهای این صفحه مشاهده و مطالعه نمایید.

مزایای سنگ آنتیک

  • قیمت نسبتا مناسب
  • سرعت نصب بالا
  • پرتی بسیار کم
  • تنوع در اندازه و رنگ و مدل
  • سهولت در نصب
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
شماره تلفن های خدمات ساختمانی

شماره های شرکت

شماره تلفن های خدمات ساختمانی

ارایه خدمات مرتبط با سنگ آنتیک

سنگ آنتیک نما

نمای ساختمان

سنگ آنتیک دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

سنگ آنتیک محوطه

محوطه

سنگ آنتیک ویلا

ویلا

مراحل پروژه سنگ آنتیک در گروه ساختمانی پایتخت:

۱- مشاوره : ارایه مشاوره و راهنمایی توسط متخصصین حوزه سنگ آنتیک شرکت

۲- زیرسازی : انجام زیرسازی های مورد نیاز جهت سنگ آنتیک

۳- اجرا : شروع فعالیت سنگ آنتیک و خدمات مرتبط

۴- پاکسازی : جمع آوری نخاله و پاکسازی محیط از اثرات سنگ آنتیک

ویژگی های منحصر به فرد شرکت ساختمانی پایتخت

مقالات مرتبط با سنگ آنتیک

ویژگی های سنگ های آنتیک

امروزه با توجه به استقبال روز افزون به استفاده از سنگ های آنتیک در مقوله نمای [...]

امروزه به دلیل استقبال روز افزون به استفاده از سنگ های آنتیک در بحث نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها، علی‌رغم تنوع مصولات در عرصه دکوراسیون ساختمانی، سنگ آنتیک توانسته مقاوم ویژه‌ای را در دکوراسیون به خود اختصاص دهد.

استفاده از سنگ‌های دکوراتیو و ترکیب آن با محصولات دیگر مانند شیشه، فلز، چرم و غیره تحسین هر نوع سلیقه‌ای را باعث گردیده است و توانسته ایده‌ها و طرح‌های معماران و طراحان را عملی کند و حس جدیدی از زیبایی بصری را با تلفیق هنر و صنعت به سرانجام برساند. با توجه به نو بودن محصولات یمین سنگ ( سمنت پلاست ) و به دلیل کیفیت چسبندگی بالا و دارا بودن اسکوپ در ذات سنگ و طرح دار بودن سطح محصول، انواع سنگ نمای سمنت پلاست می بایست به طریق استاندارد نصب گردند.

قابلیت تحمل گرمایی بسیار بالایی دارند به همین جهت در ساخت فضای خارجی شومینه‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سنگ‌ها به دلیل قرارگرفتن در معرض عوامل آلاینده کثیف شده و به همان کیفیت قابل تمیز شدن می‌باشند. تکنولوژی تولید این نوع محصولات با به کارگیری حداکثر مواد طبیعی و حداقل افزودنی (چسب و رزین) به انجام می رسد.

در فضا های سالم و بهداشتی مانند بیمارستان‌ها، خدمات غذایی، محیط‌های تحصیلی، خانه‌های بهداشت و دیگر بخش ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. چسب‌ ها یا ملات‌ های این محصولات الزاماً نباید رنگ‌آمیزی شوند و رنگ‌آمیزی به انتخاب مصرف‌کننده است و سلیقه‌ای می باشد. دقت کنید که این سنگ ها نباید بینش فاصله بیفته پس اگر گوشه سنگ پلیسه داشت حتما گرفته شود.

سنگ‌ های آنتیک از تنوع بیشتری نسبت به سنگ‌های طبیعی برخوردار می باشند. از نظر مقاومت، سنگ‌ های آنتیک در برابر فشار، انعطاف‌ پذیری، یخ‌ زدگی و خراش‌ برداری از وضعیت بهتری نسبت به سنگ‌های طبیعی برخوردار هستند. وزن سنگ‌ آنتیک نسبت به سنگ‌ های طبیعی کمتر می باشد به همین دلیل در صنعت ساختمان از مطلوبیت بیشتری برخوردار است. سنگ‌ های آنتیک در ضخامت‌های کم‌تری قابلیت برش و قالب‌گیری دارند. از نظر قیمت، سنگ‌ آنتیک به علت به کار بردن چسب‌های رزین به عنوان چسباننده ذرات بیشتر از سنگهای طبیعی می‌باشند.

برای طراحی دکوراسیون منزل و دیوارهای منزل نیاز نمی باشد حتما سطح دیوار تمام بخش های خانه آجری شکل بشود، اتفاقا زیبایی و طراوت دکوراسیون آجری زمانی بیشتر خود را نشان میدهد که بخش های مشخصی از دیوار خانه با آجر پوشانده شود. خوشبختانه آجرهای دکوراتیو این روزها از تنوع بی نظیری برخوردارند، سایزها و طرح ها و رنگ های متنوع که به راحتی می توانند با یک انتخاب درست از جانب شما با اجزاء و تجهیزات موجود در دکوراسیون، یک کنتراست بی نظیر ایجاد کنند. اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل خود دارید حتما برای بخش هایی از دیوار خانه خود از طرح آجری استفاده نمایید تا یکنواختی و کسالت موجود در دکوراسیون خانه شما را برطرف سازد./ سنگ آنتیک

وقتی مسئله تزئین خانه و دکور کردن دیوارهای داخلی و خارجی به میان می آید خواسته یا ناخواسته اولین انتخابی که خیلی خودنمایی می کنند سنگ های آنتیک و دکوراتیو می باشند.. سنگ های تزیینی به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که در زبان عامیانه به سنگ های طبیعی، سنگ آنتیک و به سنگ هایی با متریال مصنوعی، سنگ دکوراتیو گفته میشود.