رنگ آمیزی آپارتمان

رنگ آمیزی آپارتمان بخشی از مجموعه خدمات ساختمانی پایتخت می باشد که توانسته تا با ۳۰ سال سابقه متخصصین این مجموعه با قیمت و سرعت اجرای پروژه ها رضای مندی صد درصدی مشتریان را فراهم سازد. ضمن تماس و دریافت مشاوره رایگان می توانید با برآورد هزینه و کیفیت کارهای انجام شده نسبت به سفارش رنگ آمیزی آپارتمان اقدام نمایید.


هر خانه ای نیاز به رنگ آمیزی دارد حتی خانه های مینیمالیستی و بشدت کمینه گرا نیز از رنگ های زرد، قرمز و سبز روشن در دیزاین داخلی استفاده می کنند. رنگ آمیزی داخل آپارتمان مهم ترین بخش طراحی خانه است و اگر همه چیز به شیوه ای درست انجام شود طرح نهایی بشدت زیبا و شیک از آب در خواهد آمد طوریکه هیچ وقت از آن خسته نخواهید شد.

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی و نشیمن یکی از ذغدغه های اصلی هر خانه داری برای تزیین و زیباسازی منزلش است. اتاق پذیرایی و نشیمن مهم ترین اتاق های خانه هستند نه فقط بخاطر اینکه فعالیت زیادی در انها صورت می گیرد بلکه تعداد وسایلی قرار داده شده در این فضاها نیز بسیار زیادتر از جاهای دیگر خانه است. به همین دلیل ممکن است خیلی سریع همه چیز از کنترل خارج شده و دکوراسیونی بهم ریخته و شلوغ داشته باشید. در چنین شرایطی داشتن یک تم و ترکیب رنگی مشخص در ذهن می تواند راهنمایی بسیار خوبی برای انتخاب چیدمان و همینطور وسایل باشد.

رنگ آمیزی آپارتمان

نقاشی مجدد ساختمان یکی از راهکارهایی است که به نو شدن فضای زندگی شما کمک مهمی می‌کند، اما برخلاف تصور برخی افراد که گمان می‌کنند رنگ آمیزی مجدد کار ساده‌ای است و تنها نیاز به چند سطل رنگ و یک قلم مو دارد، رنگ آمیزی آپارتمان مجدد نیز اصول خاص خود را دارد که در صورتی که رعایت نشود به درستی و آن‌طور که دلخواه شما است، صورت نمی‌گیرد. این هفته، چند نکته اساسی راجع به رنگ آمیزی فضای داخلی آپارتمان به شما ارائه می‌شود. مراقب سلامتی‌ خود باشید بیشتر رنگ‌ها حاوی حلال‌هایی هستند که موجب نرمی ‌و روانی رنگ شده و هنگام خشک شدن رنگ، تبخیر می‌شوند. این مواد می‌تواند به سلامت آسیب برساند. تماس کوتاه‌مدت با این مواد می‌تواند علایمی‌ مانند تحریک و قرمزی پوست، خستگی و تهوع، سردرد و سرگیجه ایجاد کند./ رنگ آمیزی آپارتمان

 

تماس طولانی‌مدت می‌تواند مشکلات بهداشتی بیشتری مانند آسیب سیستم اعصاب مرکزی، کبد و کلیه ایجاد کند. کودکان، زنان باردار، افرادی با مشکلات تنفسی و ریوی و افرادی که به دلیل نوع شغل‌شان بیشتر با این مواد تماس دارند، بیش از دیگران در معرض خطر هستند. چه رنگی مناسب است؟ رنگ‌ها به سه صورت روغنی براق، روغنی مات و پلاستیک هستند و هر کدام ویژگی خاصی دارند. رنگ‌ روغنی براق دوام بیشتری دارد و تمیز کردن آن‌ راحت‌تر است، اما اگر دیوار کاملا صاف نباشد نواقص را بیشتر نشان می‌دهد. رنگ پلاستیک برای پوشاندن نقص‌ها گزینه بهتری است ولی دوام کمتری دارد. رنگ روغنی مات بین این دو رنگ بوده و خصوصیات مشترکی دارد.

خدمات رنگ آمیزی آپارتمان

در رنگ آمیزی آپارتمان ها خصوصا آنهایی که فضای خیلی کمی دارند بسیاری خود را محدود به رنگ های خنثی می کنند در حالی که گزینه های بسیار بیشتر و جذاب تری وجود دارد. آپارتمانی که در این مطلب قصد دارم آنرا معرفی کنم شیوه ای بسیار جالب در طراحی آپارتمان را نشان می دهد. استفاده ترکیبی از رنگ های خنثی و رنگ های شاد و همینطور حضور چوب طبیعی در دکوراسیون، فضایی را خلق کرده که با هر متر و معیاری شیک، انرژی بخش و دوست داشتنی محسوب می شود. مورد دیگری که باید در رنگ آمیزی داخل آپارتمان حتما باید به آن توجه داشت بکاربردن طرح های متفاوت در هر یک از قسمت هاست طوریکه هر اتاقی ویژگی خاص خودش را داشته باشد.

چیزی که رنگ آمیزی آپارتمان را خیلی گرم و صمیمی نشان می دهد، حضور چوب طبیعی با رنگ طبیعی خود چوب در بیشتر بخش های خانه است. پنل های چوبی دیواری که از کف تا سقف کشیده شده اند، از راهروی ورود شروع شده و در تمامی اتاق های خانه نیز تکرار می شود. راهروی ورودی آپارتمان هم یکی از جالب ترین قسمت های خانه است. دو طرف درب ورودی خانه دو عدد کمد لباس چوبی قرار گرفته که یکی مخصوص آویزان کردن لباس و چتر و کیف است و دیگری مخصوص کفش ها طوریکه فضایی هم برای نشستن و پوشیدن کفش ها در نظر گرفته شده، داخل این کمد یک ساعت هم وجود دارد تا همه افراد خانواده زمان ورود و خروج دقیق خود از خانه را بدانند.

5 دیدگاه برای “رنگ آمیزی آپارتمان

  1. اشتراک‌ها: نوسازی پکیج و لوله کشی و برق کشی - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  2. اشتراک‌ها: انجام لوله کشی تاسیسات - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  3. اشتراک‌ها: رنگ آمیزی مبلمان خانه - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  4. اشتراک‌ها: قیمت نقاشی یک آپارتمان کوچک - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  5. اشتراک‌ها: رنگ پوست پرتغالی و دانستنی های آن - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *