نکات رنگ زدن دیوار ها

قبل از این که شروع به رنگ زدن دیوار ها کنید،سطح آن ها را با محلول تری سدیوم فسفات TSP بشویید و بتونه کاری کنید.و بعد از آن رنگ کردن را شروع کنید.

رنگ آمیزی درب ها :

اغلب برای رنگ زدن درب، آن را از جای خود خارج میکنند ،اما بدون درآوردن درب، از جای خود نیز می توان آن را رنگ آمیزی کرد. اما قبل از شروع کار باید دستگیره ها و قسمتهای فلزی دیگر مانند ذره بین، جای کلید و.. را از درب جدا کنید و لولاها را با یک ماده مناسب مانند دو-سه لایه چسب میسکیت  بپوشانید.

رنگ زدن دیوار

رنگ آمیزی سقف :

بهتر است نقاشی سقف را قبل از نقاشی دیوار ها و دیگر قسمت ها شروع کنید. . بهتر است  به جای قلم مو از غلتک رنگ با دسته قابل تنظیم استفاده و دو دست رنگ به سقف بزنید  که دست اول در جهت تابش نور منبع اصلی نور اتاق –مانند پنجره- و دست دوم عمود بر جهت این نور است .

رنگ آمیزی کابینت :

ابتدا دربها و کشوها ی داخل کابینت را بیرون بیاورید و سطح مورد نظر را به خوبی تمیز کنید. نوع رنگ آستری که به کار میبرید، به این بستگی دارد که جنس کابینت شما از چوب باشد یا لمینت.

آموزش نقاشی ساختمان تصویری ، نقاشی ساختمان آموزش ، آموزش نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک ، نحوه نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک ، آموزش نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک ، آموزش نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک ، آموزش نقاشی ساختمان با رنگ روغنی ، آموزش نقاشی ساختمان تصویری ، نحوه نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک ، نحوه نقاشی ساختمان با رنگ روغنی ، نحوه نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک ، روش نقاشی ساختمان با رنگ روغنی ، روش نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک ، معایب نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک ، معایب نقاشی ساختمان با رنگ روغنی ، معایب نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *