هزینه بازسازی آپارتمان مسکونی

آپارتمان مسکونی در شهرهای بزرگ از جمله تهران بیش از نیمی از تهران را در بر گرفته است و همه ی ما در تلاش هستیم که محیط خانه و زندگی خود را به محیطی لذت بخش تبدیل کنیم که احساس بهتری در ان داشته باشیمو بازسازی ساختمان را انجام میدهیم. شرکت کوماس دکور با بیش از چند سال سابقه در زمینه پروژه های بازسازی آپارتمان این تضمین را به شمامدهد که بهترین کیفیت را ارائه میکند.

آپارتمان مسکونی
اگر از ظاهر قدیمی آپارتمان خود  خسته شده اید.
در جمع های خانوادگی از دکوراسیون های خانه های مختلف خوشتان میاید.
میخواهید آپارتمان خود را تبدیل به خانه رویایتان کنید.
از فضای کم در آشپزخانه و اتاق ها و پذیرایی ها رنج میبرید.
نورگیری مناسبی آپاذتمانتان ندارد و نور باز میخواهید.
با کوماس دکور و مشاوران رایگان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

بازسازی ساختمان (Renovation)،در ایران شاید با وجود تخریب و نوساز شدن خانه ها این روزها کمتر دیده شود که کسی منزل خود را بازسازی کند.آپارتمان ها حدود ۶۰ درصد از مسکن های تهران را در بردارد. آپارتمان های بزرگ و چندین واحدی، آپارتمان هایی که مثل برج و یا مجتمع هستند که در این صورت تخریب و نوسازی کمی مشکل است و بازسازی آپارتمان صورت میگیرد. منظور از آپارتمان های قدیمی در واقع ساختمان هایی است که عمر مفید خود را ۲۵ سال را سپری کرده است و عناصر داخلی ان را در واقع عمر خود را کرده است پس در این صورت با تعمیرات و اجرای داخلی طرح میتوان عمر آپارتمان های قدیمی را افزایش داد.پیش از اجرای این پروژه ها گروه کوماس دکور از آپارتمان قدیمی مورد نظر شما بازدید میکند و در صورت امکان بازسازی و تعمیرات متریال مورد نیاز و طراحی ان را مطرح میکند و پس از تایید اجرا را شروع میکند.

هزینه بازسازی آپارتمان
نکته ی مهمی که در این پروژه ها همیشه پررنگ است قسمت هزینه بازسازی آپارتمان شماست که بر اساس متریالی که برای هر قسمت از ساختمان استفاده میشود محاسبه میگردد. نکته ی دیگر این است که چطور دریابیم که هزینه بازسازی مقرون به صرفه است یا خیر؟!

در ابتدا باید با نحوه ی اجرای این بازسازی آشنا شویم و بدانیم قیمت متریال اولیه در بازار به طور کلی به چه صورت است و این که این متریال مرغوبیت خود را برای کار شما دارد و یا خیر. پس از بررسی این موضوع نسبت به کیفیت کار تیم اجرایی باید صحبت کنیم که معمولا برای بررسی کیفیت کار شما میتوانید نمونه کارهای آن شرکت و تیم را بررسی کنید و از نظرات مردم در عکس های نمونه کار متوجه ان شوید و با در نظر گرفتن این دو نکته هزینه بازسازی اپارتمان شما بررسی میشود. لازم به ذکر است برای اطلاعات بیشتر میتوانید با گروه کوماس در اسرع وقت تماس بگیرید.

م: کوماس دکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *