نقاشی مولتی کالر

شما علاوه بر این که می توانید برای نقاشی خانه و ساختمان خود از نقاشان حرفه ای و مجرب ما در زمینه نقاشی ساختمان با مولتی کالر یا هر نوع رنگ یا نقاشی دیگری بهره مند شوید، می توانید مطالب آموزشی در مورد رنگ آمیزی ساختمان و نقاشی منزل و انواع رنگ های ساختمانی و همچنین مقالات در زمینه های مختلف رنگ ها و نقاشی ساختمان را در سایت نقاشی ساختمان ایران مطالعه نمایید و همچنین با دیدن فیلم های آموزشی نقاشی ساختمان از آموزش های تصویری این مجموعه بهره مند شوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در نقاشی خانه یا منزل خود داشته باشید و با بهترین رنگ ها خانه خود را رنگ آمیزی کنید

نقاشی مولتی کالر
پیستوله مولتی کالر , قیمت مولتی کالر , نقاشی مولتی کالر , مدلهای رنگ مولتی کالر , انواع رنگ مولتی کالر , رنگ مولتی کالر پارسه , رنگ مولتی کالر پارس , رنگ بلکا , معایب مولتی کالر , نمونه رنگ مولتی کالر , کاتالوگ رنگهای مولتی کالر , رنگ مولتی کاور , رنگ مولتی کالر اطلس , مولتی کالر قیمت , کاتالوگ رنگ مولتی کالر اطلس
برای اطلاع بیشتر در مورد نقاشی رنگ مولتی کالر ساختمان و نقاشی ساختمان با رنگهای مولتی کالر و همچنین اطلاع از قیمت نقاشی مولتی کالر و نیز دریافت کاتالوگ مولتی کالر و بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید – تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم.

در صفحه رنگ مولتی کالر به مواردی از قبیل انتخاب رنگ مولتی کالر – ویژگی های کلی رنگ مولتی کالر و مزایا و معایب رنگ مولتی در نقاشی ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند

نقاشی مولتی کالر

رنگ دیوار مولتی کالر, قیمت رنگهای مولتی کالر, انواع رنگهای مولتی کالر, مالتی کالر, رنگ ساختمانی مولتی کالر, نمونه رنگهای مولتی کالر, انواع رنگ ساختمانی مولتی کالر, کاتالوگ رنگ مولتی کالر پارس,مولتی کاور, انواع رنگ های مولتی کالر, طرح های مولتی کالر,مولتی کالر, مدل رنگ مولتی کالر, نمونه کار رنگ مولتی کالر, آموزش مولتی کالر, رنگ مولتی کالر چیست؟, کاتالوگ رنگ مولتی کالر پارسه, رنگهای مولتی کالر, مولتی کالر پارس, عکس مولتی کالر, کاتالوگ مولتی کالر پارس, قیمت رنگ مولتی کالر, پیستوله رنگ مولتی کالر, انواع مولتی کالر, نحوه استفاده از دستگاه مولتی کالر

مولتی‌ کالر رنگی است که پس از اجرا، چندین رنگ به صورت مجزا در آن دیده می‌شود. در واقع یک رنگ زمینه بوده و چند رنگ دیگر به صورت رگه‌های مختلف است.

رنگ‌های مولتی‌کالر دارای ویژگی‌هایی خاص هستند که این رنگ را از رنگ‌های دیگر متمایز کرده و به آن اولویت داده است.

فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسیون خاص، امکان ساخت رنگ‌های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم‌نواز در بیش از ۴۰ ترام گوناگون را فراهم می‌کند. این رنگ‌ها بسیار شیک، مدرن و دارای تنوع رنگ روز و محبوب اروپاست.

آشنایی با مولتی کالر در نقاشی ساختمان
قابل اجرا بر روی تمامی سطوح‌ است. رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم نازک بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح گچ، سیمان، بتون، آهن، آلومینیوم، چوب، رنگ، سنگ، شیشه، کاشی، پلاستیک، رنگ روغن، کنتیکس و ….است.

بافت ویژه این رنگ و مات و کم‌جلا بودن آن، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌کند. مولتی‌کالر از آن جایی که ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند، برای محیط‌های پرترافیک و یا پر رفت‌و‌آمد مانند راه‌پله‌ها بسیار مناسب است.

در صورت آسیب‌دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.

از آنجایی‌ که رنگ‌های مولتی‌کالر برخلاف رنگ‌های موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ‌گونه حلال و ترکیبات نفتی مرسوم ندارد، بدون بو بوده و در مکان‌هایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت وجود ندارد، نظیر منازل، ادارات، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، هتل‌ها و … به‌راحتی قابل اجرا می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *