دوربین مداربسته در هوشمند سازی ساختمان

دوربین مداربسته و هوشمند سازی ساختمان در فضاهای مسکونی اداری و تجاری با هدف مدیریت و نظارت بر روی محیط نصب میشود. برای استفاده از دوربین های مدار بسته ابتدا باید انواع آنها را بدانیم تا بتوانیم مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم.

دو نوع کلی در انواع دوربین های مداربسته وجود دارد که عبارت اند از دوربین هایی با قابلیت دید در روز که در تاریکی قابل استفاده نیستند و دوربین هایی با قابلیت دید در شب که هم در روز و هم در شب استفاده میشوند.

دوربین های مدار بسته دارای سه نوع سیستم کلی هستند:

با سیستم آنالوگ:
تصویر این دوربینها را میتوان به طور مستقیم بر روی تلویزیون مشاهده کرد امکان کابل کشی های طولانی را تا حدود ۳۰۰ متر دارد و قیمت آن پایین است.

با سیستم AHD:
نسبتا کیفیت تصویر خوبی دارد و امکان کابل کشی را تا ۵۰۰ متر به ما میدهد برای مشاهده تصویر آنها باید از دستگاه های DVR استفاده کرد و امکان مشاهده بر روی تلویزیون را ندارند قیمت آنها نیز مناسب است.

با سیستم دیجیتالی:
کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و امکان کابل کشی تا حدود ۸۰ متر در این سیستم وجود دارد و برای مشاهده تصویر باید از دستگاههای NVR استفاده کرد و یا مستقیما آن را روی شبکه قرار داد و قیمت آنها نیز بالا است.

شرکت معماری هیرادانا با انجام امور تخصصی در زمینه بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی در اجرا و راه اندازی نصب دوربین های مدار بسته و هوشمند سازی ساختمان آماده ارایه خدمات با بهترین کیفیت به کارفرمایان محترم می باشد.

م: هیرادانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *