دکوراسیون منزل به سبک استوایی

این ایده که دکوراسیون یک خانه به سبک استوایی طراحی شود، حس لذت­ بخشی را به ارمغان می­آورد. وجود وسایل عجیب درون اتاقی که با این سبک تزئین شده یکی از دلایلی است که بسیاری از صاحب خانه­ ها را به استفاده از این سبک ترغیب می­کند. هر چند که سبک استوایی منحصر به فرد و یکپارچه نیست، و شکل­های مختلفی از دکوراسیون داخلی در این سبک گسترده وجود دارد که تا حد زیادی متفاوت از یکدیگر هستند. انتخاب از بین آنها نیز بستگی به الهام بخشی آن طرح برای شما، منطقه­ ای که نظر شما را به خود جلب کرده و البته میزان منحصر به فرد بودن خانه شما و یک مکان مناسب برای یک اتاق ناهارخوری به سبک استوایی، دارد. اتاق ناهارخوری به سبک استوایی به طور کلی با رنگ­ها و طراوت پرشده و از سبکهای  سنتی و رسمی که برای اتاق­های غذاخوری به کار برده می­شد، بسیار دور به نظر می رسد. در این سبک دکوراسیون منزل یک مفهوم تنوع­ طلبانه نهفته است که شما نمی­توانید آن را نادیده بگیرید. البته، اضافه کردن الگوهای شاد و جسورانه و افزودن رنگ سبز به میزان غنای طرح کمک می­کند. پس چرا از این طرح­های پیش­ و پا افتاده جدا نمی­شوید و در اتاق ناهار خوری یک تحول به سبک استوایی ایجاد نمیکنید؟

دکوراسیون خانه

یکی از مزیت های بزرگ یک اتاق ناهار خوری با سبک استوایی، طیف گسترده استفاده از رنگ در آن است به گونه­ ای که شما می توانید بدون اینکه احساس کنید فضا بیش از حد پر زرق و برق شده است، از رنگ­ها استفاده کنید. حتی اگر با گذشت زمان همچنان استفاده از رنگ زمینه خنثی و روشن معمول است، اتاق ناهارخوری به سبک استوایی به راحتی و بدون زحمت می­تواند این کلیشه را بشکند. یک خط به رنگ فیروزه ای تیره همراه با رنگ سفید و رنگ های قرمز، سبز و زرد اخرایی، به سبک استوایی از سواحل بی پایان و حیات وحش شگفت انگیز کارائیب و مناطق اطراف آن الهام گرفته شده است.

کسانی که می خواهند از مناطق استوایی الهام بگیرند اما مایل به استفاده از سایه­ های معمولی به رنگ سبز و آبی به عنوان رنگ پایه در اتاق ناهار خوری نیستند، می توانند رنگ زرد را به عنوان یک جایگزین برگزینند. این رنگی است که هرگز از مد نمی ­افتد و حتی به کوچکترین فضاهای ناهار خوری، حس طراوت آفتابی می­دهد.

معمولا از رنگ بنفش در دکوراسیون منزل به سبک استوایی استفاده نمی­شود. اما نفیس بودن اتاق ناهار خوری به دلیل ترکیب شدن رنگ­های روشن با گیاهان در فضای داخلی، پرده­هایی با طرح گل در پس زمینه، و دکوراسیونی که به نظر به سبک استوایی است، می­باشد. آینه با قاب­های منحصر به فرد در زمینه کار نیز، با وجود نبودن در کنار دریا، بر جو لطیف و دل­انگیز اتاق­ ناهارخوری می افزاید.

م: شاتوت دیزاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *