ساخت رنگ زرد لیمویی و روانشناسی

برای ساختن رنگ زرد لیمویی به رنگ زرد و سبز روشن نیاز داریم. ابتدا یک کیلو رنگ زرد تهیه نموده و چند قطره رنگ سبز به آن اضافه میکنیم و به خوبی هم میزنیم بعد از ادقام , رنگ بدست آمده را تست کنید در صورتی که از رنگ بدست آمده راضی نبودید با اضافه نمودن رنگ زرد میتوانید سبزی آن را کم کنید , یا با اضافه کردن رنگ سبز روشن میتوانید رنگ حاصله را به سمت لیموئی تیره تر ببرید. از رنگ سفید میتوانید برای روشن تر شدن رنگ استفاده کنید./ بازسازی ساختمان

_ضمنا قابل توجه دوستان عزیز رنگ زرد لیموئی در سطح بازار موجود میباشد,باید توجه داشته باشید رنگی که تهیه میکنید رنگ دلخواهتان باشد بدلیل اینکه رنگ مورد نظر را چند برند میسازد که میشه گفت کمی از لحاظ تناژ با هم فرق دارد. رنگ ها با تناژهای مختلف هستند که نیاز به دقت بالا در ساخت آن است.

_ست کردن رنگ زرد لیموئی با رنگ نسکافه ای و قهوه ای بسیار زیبا و محشر میشود,رنگهای آبی خاکستری و بنفش اثر لیموئی را خنثی میسازد.

رنگ لیمویی

روانشناسی زرد لیمویی
جزء دسته رنگهای گرم است و محتوای عاطفی آن امیدواری و آزادی است,نشان روشنی هوشمندی و روشنفکری است. صاحبنظران روانشناس معتقدند که زرد لیمویی ان قسمت از مغز را که به حالت جهش فکری دارد تحریک کرده افزایش میزان حضور ذهن در افراد را سبب میشود و عامل تقویت حافظه است. برای ساخت و اجرای مناسب هرچه بهتر با ما تماس حاصل فرمائید.

برچسب‌ها: طرز ساخت رنگ زرد لیمویی, ساخت انواع رنگها, نحوه ساخت رنگ زرد لیموئی, اجرای رنگ زرد لیمویی, نقاشی ساختمان با رنگ زرد لیمویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *